۱۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۹
کد خبر: ۶۳۷۷۱۴
امام جمعه خرم آباد:

رسالت امروز ما حفظ انقلاب از آفات درونی و بیرونی است

رسالت امروز ما حفظ انقلاب از آفات درونی و بیرونی است
نماینده ولی فقیه در لرستان به نقش مردم و امام در پیروزی انقلاب اشاره کرد و گفت: امروز ما در قبال انقلاب و حفظ آن در برابر آفات درونی و بیرونی رسالتی سنگین بر دوش داریم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی، نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد، ظهر امروز در دیدار کارکنان دولت به مناسبت آغاز دهه فجر در حوزه علمیه کمالیه خرم آباد، با اشاره به ایستادگی ملت ایران در برابر رژیم شاهنشاهی و پیروزی انقلاب، گفت: همه انقلابیون آن روزهای سخت سال‌های ۵۶ و ۵۷ را به یاد دارند که چگونه امام و مردم با دست خالی در مقابل رژیم شاهنشاهی ایستادند.

وی رمز موفقیت در هر برهه ای از زمان را ایمان و اراده قوی خواند و افزود: رمز موفقیت ملت ایران وحدت و همدلی و تبعیت از امام راحل بود.

نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان اینکه امام راحل و رهبر انقلاب بر اراده خداوند متعال اعتقاد داشتند و دارند، عنوان کرد: شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی نشان دهنده این بود که امام به این امر اعتقاد دارند که حتماً نصرت الهی با آنها است.

وی با تأکید بر اینکه امروز همه ما در زمینه حفظ و حراست از انقلاب اسلامی رسالت خطیری بر دوش داریم، اظهار داشت: استکبار برای رسیدن به اهدافش و ضربه زدن به نظام توطئه های مختلفی طراحی می کند و باید در برابر این توطئه ها هوشیار بود.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی بیان کرد: امروز در قبال انقلاب رسالت خطیری بر دوش داریم و باید انقلاب را در برابر آفات درونی و بیرونی حفظ کنیم.

وی ادامه داد: مسؤلان باید خدمتگزار مردم باشند و در انجام امور عدالت اسلامی را رعایت و سرلوحه کار قرار دهند.

امام جمعه خرم آباد تأکید کرد: در انجام امور باید به فکر تقویت بنیه مالی مردم بود و در جهت رفع مشکلات اقتصادی جامعه گام برداشت و برنامه ریزی شود./9451/پ210/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات