۱۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۷
کد خبر: ۶۳۷۶۹۵
آغاز جشن‌های چهل‌ و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب؛

نواختن زنگ انقلاب در مدارس کردستان

نواختن زنگ انقلاب در مدارس کردستان
جشن‌های چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب، با نواختن زنگ انقلاب در مدارس در استان کردستان آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری رسا، دهه فجر آغازگر طلوعی مبارک در کهن سرزمین ایران است که با تلألو انوار الهی آن، پایه‌های نظام استبدادی و سلطه ستم‌شاهی برای همیشه از جا برچیده شد و فصل جدیدی از حیات ملت بزرگ ایران در پرتو معنویت، عزت، آزادی و استقلال آغاز شد.

انقلاب اسلامی ایران امروز چهل و یک ساله شده و این نهال انقلاب به درختی تنومند تبدیل شده که بار دیگر خود را برای خلق دو حماسه فرهنگی و سیاسی بی‌بدیل راهپیمایی عظیم ملت در 22 بهمن و برگزاری انتخابات باشکوه و با مشارکت حداکثری در دوم اسفندماه امسال آماده کرده است.

مردمان و جوانان غیور و انقلابی استان کردستان که همواره در همه برهه‌های حساس و پاسداری از نظام حضور فعال و در صحنه بوده و در طول تاریخ رشادت‌های بی‌بدیلی از خود به یادگار گذاشته، بار دیگر خود را برای برپایی هرچه باشکوه‌تر شدن جشن‌ها و مراسمات گرامی‌داشت دهه فجر و خلق حماسه‌ای ماندگار آماده کرده‌اند.

آغازگر برنامه‌های فجر انقلاب، امروز نواختن نمادین زنگ انقلاب در مدارس استان کردستان بوده که با حضور مسئولان استانی و شهرستانی و دانش‌آموزان برگزار شد.

حجت‌‌‌‌الاسلام سید محمد سادات، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کردستان با تبریک آغاز چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اظهار داشت: در این مبارک حدود 6 هزار برنامه در سراسر استان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه 21 کمیته استانی و 10 ستاد شهری کارگروه و تیم تخصصی در زمینه برگزاری باشکوه برنامه‌های دهه فجر در استان فعالیت می‌کنند، افزود: جشن‌های انقلاب اسلامی برای تمام سنین و اقشار مختلف برنامه‌ریزی شده و همه با هم سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران را جشن خواهیم گرفت./1350/د102/ب1

منبع: تسنیم
ارسال نظرات