۱۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۱
کد خبر: ۶۳۷۷۷۷
يادداشت؛

به‌راستی مشکل مردم چیست؟

به‌راستی مشکل مردم چیست؟
آیا مشکل امروز مردم شورای نگهبان و یا قوه قضائیه است که ناجوانمردانه مورد هجمه قرار می‌گیرند؟

به گزارش خبرگزاري رسا، حجت‌الاسلام ابوالقاسم علیزادهآیا مشکل امروزه مردم شورای نگهبان و یا قوه قضائیه است که ناجوانمردانه مورد هجمه قرار می گیرند ؟

شورای نگهبانی که تاکنون از ناحیه افکار عمومی زیر سوال بوده است که چرا در دوره‌های قبل ، انقلابی و قاطع عمل نکرده است ، تا متاسفانه افرادی بر کرسی نمایندگی مجلس بنشینند که کمترین توجه ای به منافع و مصالح ملی نداشته باشند.

یا اینکه به زعم برخی مشکل از قوه قضائیه است که در این دوره یعنی دوره ریاست آیت الله رئیسی به فضل الهی گل کاشته و امیدواری را به مردم شریفمان باز گردانده است؟

آیا ایجاد تشویش و تردید در ذهن مردم آنهم در آستانه  یوم الله ۲۲ بهمن و چهلمین روز شهادت سردار دلها حاج قاسم عزیز ونیز انتخاباتی که  بکوری چشم دشمنان ملت ایران ، شکوه دیگری از عظمت و اقتدار ایران اسلامی را انشالله به رخ جهانیان خواهد کشید، چه نیت و انگیزه ی مرموزی  بجز خوش رقصی برای دشمنان میهن و انقلاب می تواند تفسیر گردد ؟  

گواه این معنا منافع سیاسی جریان های خاص و بلکه فتنه‌گر و فساد انگیزی است که یا سر در آخور لیبرال دموکراسی و فلسفه غرب و نیز مکرها و حیله های سران کفر و الحاد دارند و یا منافع فک و فامیل و دوستان و آشنایان  هم ولایتی را بر مصالح ملی ترجیح می دهند . از همه مهمتر مروجین فرهنگ بیگانه پرستی که منافع بیگانگان غربی و اروپایی  را گوئیا وکیل مدافع هستند . بیگانگانی که جز به منافع خویش نمی اندیشند و از بازی مذاکره برد برد تنها برد یک طرفه خود را می‌بینند و طرف مقابل را در پی نخود سیاه ، سرگردان و حیران می فرستند.

 به راستی سیاهی دیگ برای چه کسانی باقی مانده است یا چه کسانی با ادبیات گفتگو آن‌هم با دنیای استکبار و استثمار آشنا بوده و یا نبوده اند؟

امروز مردم شریف ما که به حق همیشه سنگ تمام گذاشته و حجت را بر همه مدیران و مسئولان خرد و کلان کشور تمام کرده است ، وقتی ثمره اعتماد و رای خود را در بیکاری فرزندان تحصیل کرده و یا تشکیل خانواده داده خود می بینند و در آتش تورم افسار گسیخته و گرفتاری‌های معیشتی و رفاهی  و دشواری های روزمره زندگی می سوزند ، در خاطر خود وعده های توخالی دوران تبلیغات انتخاباتی را می‌گذرانند و در محاورات روزمره خویش دروغ ها و بلوف زدن های سیاسی و غیر سیاسی طالبان و تشنگان قدرت و پیروان سیاست های شیطانی را بر می شمارند.

چه بسا از اعتماد و رای احساسی و بدون مطالعه خود شرمنده می شوند که چرا به کلاهبرداران سیاست بازی که با موجی از تبلیغات و جنگ روانی ، مشکلات این مردم را موضوعات دون و پستی همچون حضور بانوان در ورزشگاه‌ها و کنسرت و موسیقی القاء می نمودند؛ اعتماد کردند ؟

 آقای رئیس جمهور !

تا کی اسیر افکار  ناامید کننده و اختلاف برانگیز و مشاوره‌های مرموز چهره‌های ناآشنای پیرامون خود می خواهید باشید ؟

آیا با هجمه به شورای نگهبان ، که در این دوره تا حدودی توانسته است آرزوی ملت را بهتر از قبل پاسخ گفته و بدون هیچ ملاحظه‌ای ، و قطعاً مطابق با اسناد و مدارک موجود، دست طمع کاران بیت المال و قدرت را از رسیدن به موقعیت های اجتماعی و سیاسی کوتاه نموده و بدین‌سان زمینه شکل‌گیری مجلسی را فراهم نماید که در تراز ملت سلحشور و مقاوم و عزتمند ایران ، و تجلی خانه واقعی ملت به نحو شایسته و مطلوب آن بوده باشد ؛ به دنبال چه مقصود و مقصدی هستید ؟

آیا بجای شانتاژ و ایجاد تشویش و تردید در افکار عمومی بهتر نیست ، پاسخگوی عملکرد دو دوره ریاست بر قوه مجریه خود باشید؟ آنهم در مقطعی که مجلس نیز بجای آنکه خانه ملت باشد ، خانه دولت بود .

آقای رئیس‌جمهور! 

شورای نگهبان اگر به زعم شما خطا می رود ، چرا به قوه قضائیه متعرض می شوید ؟ قوه ای که امیدهای خاکستر شده دولت امید را به توده مردم  ، با مبارزه جانانه و نفس گیر بافساد های گوناگون ، که بعضاً سیاست ها و روش های غلط شما متاسفانه دامن زده و بر مردم مظلوم کشورمان تحمیل کرده است ؛ به حق امیدواری را به مردم بازگردانده است  که البته باید از تلاش و مجاهدتهای این عزیزان تشکر و قدردانی نمود .

شاید مشاوران و دوستان شما، از این که در نظرسنجی‌ها اقبال و احترام مردم به خادمان صالح و صادق خویش به ویژه ریاست محترم قوه قضائیه آیت الله رئیسی را می بینند ، حسادت می ورزند و یا شکوه و عظمت تشییع بی نظیر سردار دلها حاج قاسم سلیمانی که بساط فتنه گون برخی دلدادگان به غرب و اروپا را به هم ریخت شما و دوستانتان را آزار می دهد؟ همان ها که از ترس جلوه گری حاج قاسم سلیمانی در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال ، اجازه ندادند تصاویر و بنر هایش زینت بخش و روح افزای  خیابان های پایتخت باشد .

به راستی آیا بهتر نیست به جای آنکه در نشست های مرموزی همچون نشست  سعدآباد و هم نفسی با برخی سران فتنه ، مواضع و افکار و سبک گفتمانی خود را با محور اصلی نظام و انقلاب یعنی منویات رهبری حکیم و فرزانه انقلاب ؛ تنظیم فرمایید؟ آیا این به مصلحت و منفعت کشور و مردم نزدیک تر نبوده و نیست ؟ 

چرا باید با ناباوری مشاهده کنیم که ریاست محترم شورای عالی امنیت ملی کشور با کسانی نشست مشورتی برپا می‌کند که طبق نظر آن شورای محترم ، به دلیل خیانت و فتنه ؛ محکوم گردیده اند؟

چرا اکنون که عملکرد شما و دولتتان ،  اقبال مردم را از شما گرفته است ، به یاد آن آفتاده اید که کشور را نمی توان با یک جناح اداره کرد؟ این در حالی است که دولت شما بیش از ۸۵ درصد کارگزاران و مدیران خرد و کلان کشور را تنها از یک جناح انتخاب کرده است ! تا این که با نهایت تاسف ثمره تلخ این ساز و کار و شاکله اصلاح‌طلبی و یا لیبرالی و تکنوکراتی، را در بدنه جامعه  شاهد باشیم . آیا غیر از این است که این دولت را دولتی در سایه که هرگز پاسخگو نبوده و نیست اداره کرده و می کند ؟

آیا بهتر نبود به همین ملتی که به شما اعتماد کردند و رای دادند، در اداره کشور و رفع مشکلات آن ؛ اعتماد می کردید ؟ تا اینکه به امیدی واهی با دشمنانشان از برجام های نافرجام و مذاکره با آنان سخن می گفتید ؟ و آیا بهتر نبود، به جای وامداری به این و آن و ملاحظات سطحی و ظاهری سیاسی و غیر سیاسی ، خود را وامدار مردمی میدانستید که برای عزت و سربلندی کشورش از بالاترین سرمایه اش، یعنی فرزندان عزیز و جوانان رشیدش گذشته است .

امیدواریم تا دیر نشده است و تا به فضل الهی هنوز زمینه‌هایی برای جبران وجود دارد به جوهره اصلی انقلاب اسلامی بازگردید و شما نیز انقلابی بیندیشید و انقلابی عمل کنید تا فردا روز قیامت بتوانید در برابر پیر سفر کرده و بزرگ معمار انقلاب اسلامی ، امام خمینی (رض) و صاحبان اصلی آن یعنی شهیدان همیشه شاهد، حرفی برای گفتن داشته باشید . که قیامت را بی‌جهت یوم الحسره و یوم الحساب ؛ نخوانده‌اند ! یا حق

/1360/

منبع: فارس
ارسال نظرات