۱۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۳:۴۲
کد خبر: ۶۳۷۷۸۲
آیت الله شفیعی:

دهه فجر یادآور پیروزی ملت ایران در استقرار نظام اسلامی است

دهه فجر یادآور پیروزی ملت ایران در استقرار نظام اسلامی است
آیت الله شفیعی گفت: دهه فجر یادآور خاطرات شیرین پیروزی ملت ایران بر رژیم ستمشاهی و آغاز استقرار حکومت اسلامی است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، آیت الله سیدعلی شفیعی، نماینده مجلس خبرگان رهبری، امروز در آغاز جلسه درس خارج فقه، همزمان با آغاز دهه فجر انقلاب اسلامی با تبریک فرا رسیدن دهه فجر انقلاب اسلامی بیان داشت: این دهه که از ۱۲ بهمن ماه آغاز می‌شود یادآور خاطرات شیرین پیروزی ملت ایران بر رژیم ستمشاهی و آغاز استقرار حکومت اسلامی است.

نماینده مجلس خبرگان رهبری اظهار داشت: امام خمینی (ره) در ۱۲ بهمن ماه با استقبال ۵ میلیون نفری وارد تهران شد و نخستین سخنرانی و دیدار با مردم را در بهشت زهرای تهران و در جوار مزار شهیدان ایراد کرد.

آیت الله شفیعی با بیان اینکه ۱۲ بهمن نقطه عطف مبارزه‌های ملت انقلابی ایران است، عنوان داشت: دهه فجر انقلاب اسلامی مقدمه‌ای برای ظهور امام عصر (عج) است، چنین روز‌هایی را باید نخست به آن امام بزرگوار تبریک گفت؛ زیرا استقرار حکومت اسلامی با رهبری ولی فقیه، مقدمه ظهور مهدوی است.

وی با بیان اینکه باید به همدیگر استقرار نظام اسلامی را تبریک بگوییم، خاطرنشان کرد: در برابر مشکلات، مقاومت و ایستادگی بکنیم تا نظام اسلامی به اهداف نورانی خود دست پیدا کند؛ چرا که حمایت و پشتیبانی از حاکمیت اسلامی، لازم و واجب است./۹۴۵۶/پ310/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات