۱۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۸
کد خبر: ۶۳۷۸۷۳
ماموستا ‌رستمی:

رونمایی از طرح معامله قرن برای شکست اتحاد و حقوق مسلمانان است

رونمایی از طرح معامله قرن برای شکست اتحاد و حقوق مسلمانان است
ماموستا ‌رستمی با بیان اینکه معامله قرن برای شکست اتحاد مسلمانان است، گفت: مسلمانان در این شرایط کنونی نیز همانند همیشه هوشیار و در برابر دسیسه‌های دشمنان بایستند.

به گزارش خبرگزاری رسا، ماموستا فایق رستمی با تبریک آغاز چهل‌ویکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به همه ملت ایران و مردم شریف استان کردستان اظهار داشت: بدون شک پیروزی انقلاب اسلامی در سال 1357، یک معجزه الهی، انفجار نور و آغازگر حکومت اسلامی بود و اکنون نیز با تکیه بر ایمان مردم تمام معادلات دشمن را به‌هم زده است.

وی با بیان اینکه دهه فجر انقلاب اسلامی؛ یادآور خاطره‌ها و حماسه‌های ملت عظیم‌الشأن ایران به‌رهبری حضرت امام خمینی(ره) است، افزود: باید پیام این ایام‌الله‌ها و برکات و خیرات این روزها به‌عنوان یک نعمت برای مردم و جوانان بازگو شود.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه سنندج با مقایسه رویکرد و دیدگاه جمهوری اسلامی با دوران رژیم شاهنشاهی پهلوی تصریح کرد: سران رژیم طاغوت مفسد و همواره به‌دنبال فساد و کارهای ضداخلاقی و زمین‌گیر کردن انسان‌های متدین بودند در حالی که انقلاب اسلامی ادامه‌دهنده دین مبین اسلام و راه حضرت رسول اکرم(ص) است.

وی با ابراز اینکه انقلاب اسلامی نور امید را در دل مردم ایجاد کرده است، گفت: همه ایرانیان از لحاظ حقوق یکسان‌اند و هیچ‌کس بر دیگری برتری نداشته و همه اقوام و مذاهب در سایه آرامش و امنیت کنار هم زندگی می‌کنند.

ماموستا رستمی با تصریح اینکه نگاه سران رژیم طاغوت به مردم «ظلم، ستم و خیانت» بود، خاطرنشان کرد: همه پیامبران الهی زیر سایه قرآن انسان‌ها را به‌سمت آزادی، حرّیت، شرف و آزادگی سوق داده‌اند و اکنون نیز نظام جمهوری اسلامی این راه را پیش می‌برد.

وی با یادآوری اینکه نظام جمهوری اسلامی با نظام سلطه از همه جهات تفاوت‌های زیادی دارد، اظهار کرد: نظام جمهوری اسلامی بر مبنای قرآن، اسلام، عدالت، مساوات و به‌دور از تبعیض و تعصب است.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون همواره «وحدت، اتحاد، انسجام و خودباوری» بین مردم ایران وجود داشته و دارد، اضافه کرد: قبل از انقلاب همه مردم کُرد، ترک، بلوچ، عرب و فارس برای دفاع از ارزش‌ها، پیروزی انقلاب و نابودی ظلم و ستم شاهنشاهی به میدان آمدند و حماسه‌ای تاریخی خلق کردند.

وی عنوان کرد: چهل‌ویکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در حالی آغاز شده که ایران اسلامی از فراز و نشیب‌های زیادی عبور کرده اما همواره با وحدت، اعتقاد و بصیرت مردم همه توطئه‌های دشمن را خنثی کرده‌ و در جنگ نابرابر هشت‌ساله و تحریم‌های ظالمانه دشمنان پیروز میدان بوده‌اند و هستند.

امام جمعه سنندج افزود: نظام جمهوری اسلامی همانند رژیم طاغوت به‌دنبال تجاوز و خیانت نیست بلکه همواره حامی صلح، آشتی، تقویت ایمان، کمک به مظلومان و مستضعفین جهان است.

وی با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی همواره به‌دنبال توسعه، عمران و آبادانی مناطق محروم کشور است، تأکید کرد: انتظار می‌رود مدیران و مسئولان نیز از فرصت مسئولیت خود در راستای توسعه و خدمت‌رسانی به مردم تلاش کنند.

ماموستا رستمی یادآور شد: چهل‌ویکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی پیام‌های معنادار برای دشمنان و همه کشورهای دنیا داشته چرا که استقامت ایرانیان پس از گذشت این همه سال‌ها، بیانگر حمایت از نظام و ایستادگی در برابر دشمنان و معاندان نظام است.

منتخب مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: نظام جمهوری اسلامی از همه لحاظ دارای قدرت و اقتدار بوده و با تقویت اتحاد و انسجام میان مردم و مسئولان و ایستادگی جبهه مقاومت آمریکایی‌ها را از منطقه بیرون می‌کنند.

ماموستا رستمی با تصریح به اینکه رونمایی از طرح معامله قرن برای شکست اتحاد و حقوق مسلمانان است، تأکید کرد: باید همه مسلمانان در این شرایط کنونی نیز همانند همیشه هوشیار، آگاه و در برابر دسیسه‌های دشمنان بایستند./1350/د102/ب1

منبع: تسنیم
ارسال نظرات