۱۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۳:۱۹
کد خبر: ۶۳۷۸۸۸

بازدید مدیر حوزه های علمیه خواهران از مجتمع علوم اسلامی کوثر تهران

بازدید مدیر حوزه های علمیه خواهران از مجتمع علوم اسلامی کوثر تهران
مدیر حوزه های علمیه خواهران با حضور در مجتمع آموزش کوثر تهران ضمن دیدار با اساتید و طلاب نخبه این حوزه در جریان فعالیت های علمی و طرح های پژوهشی این مرکز قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری رسا، در این نشست که با حضور حجت الاسلام والمسلمین کبیریان، مدیر حوزه علمیه خواهران استان تهران، حجت الاسلام جهانگیری مدیر کل ارتباطات، روابط عمومی و بین الملل حوزه های علمیه خواهران و جمعی از اساتید و طلاب نخبه مجتمع کوثر برگزار شد، خانم جلالی مدیر مجتمع کوثر به بیان گزارشی از فعالیت های آموزشی، فرهنگی- تبلیغی، پژوهشی این حوزه پرداخت.

در ادامه این نشست؛ خانم دکتر ارفع مدیر گروه تفسیر و علوم قرآن و پژوهشگر برتر در حوزه علوم دینی، خانم دکتر وحیدی مدیر کارگروه فلسفه و کلام اسلامی و خانم احمدی معاون پژوهش سطح ۴ گزارشی از اهم فعالیت های انجام شده و طرح های پژوهشی در حال انجام ارائه دادند. همچنین خانم ها رحمتی و بیات نیز به نمایندگی از طلاب مجتمع کوثر درخواست های خود را مطرح نمودند.

در انتهای این نشست حجت الاسلام والمسلمین بهجت پور ضمن اعلام خرسندی از مطالب مطرح شده ابراز امیدواری کردند که با تکیه بر توان علمی و نظرات ارزشمند اساتید و طلاب نخبه، گام های اثربخشی در جهت رفع موانع و پیشرفت روز افزون و ارتقاء سطح علمی حوزه های علمیه برداشته شود./1370/د102/ب1

ارسال نظرات