۱۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۱
کد خبر: ۶۳۷۹۳۱
از فردا؛

اکران فیلم‌های سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر در اهواز آغاز می‌شود

اکران فیلم‌های سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر در اهواز آغاز می‌شود
اکران فیلم‌های سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر از فردا در اهواز آغاز می‌شود.
به گزارش خبرگزاری رسا در اهواز، اکران فیلم‌های سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر در اهواز همزمان با تهران از فردا (۱۵) بهمن‌ماه آغاز می‌شود.

در سی و هشتمین جشنواره، ۱۷ فیلم برای بزگسالان در بخش سودای سیمرغ در دو سانس ۱۸ و ۲۰ و برای کودکان ۵ فیلم در بخش سیمرغ پروانه ها، در سانس ۱۰ درسینما‌های ساحل و هلال اهواز اکران خواهند شد.

در بخش بزرگسالان «مغز استخوان» به کارگردانی حمیدرضا قربانی، «تومان» به کارگردانی مرتضی فرشباف، «من می‌ترسم» به کارگردانی بهنام بهزادی، «روز صفر» به کارگردانی سعید ملکان، «آتابای» به کارگردانی نیکی کریمی، «روز بلوا» به کارگردانی بهروز شعیبی، «کشتارگاه» به کارگردانی عباس امینی، «خون شد» به کارگردانی مسعود کیمیایی، «خروج» به کارگردانی ابراهیم حاتمی‌کیا، «آن شب» به کارگردانی کوروش آهاری، «دشمنان» به کارگردانی علی درخشنده، «آبادان یازده ۶۰» به کارگردانی مهرداد خوشبخت، «خوب، بد، جلف ۲» (ارتش سری) به کارگردانی پیمان قاسم‌خانی، «درخت گردو» به کارگردانی محمدحسین مهدویان، «سه کام حبس» به کارگردانی سامان سالور، «قصیده گاو سفید» به کارگردانی بهتاش صناعی‌ها و «لباس شخصی» به کارگردانی امیرعباس ربیعی به رقابت می‌پردازند.

در بخش کودکان فیلم‌های «بیست و سه نفر» به کارگردانی مهدی جعفری، «کاتی و ستاره» به کارگردانی عبدالرضا مجلسی، «منطقه پرواز ممنون» به کارگردانی امیر داساگر، «تورنا ۲» به کارگردانی سید‌جواد هاشمی و «قطار آن شب» به کارگردانی حمیدرضا قطبی به رقابت خواهند پرداخت.

براین اساس در نخستین روز آغاز جشنواره (۱۵ بهمن ماه) فیلم سینمایی «بیست و سه نفر» به کارگردانی مهدی جعفری در ساعت ۱۰، و فیلم‌های «مغز استخوان» ساخته حمیدرضا قربانی و «تومان» از مرتضی فرشباف در سانس‌های ۱۸ و ۲۰ در سینما هلال اکران می‌شوند؛  همچنین فیلم‌های «سه کام حبس» از سامان سالور و «تومان» از مرتضی فرشباف در سانس‌های ۱۸ و ۲۰ در سینما ساحل روی پرده می‌روند.

در روز دوم جشنواره (۱۶ بهمن ماه) فیلم کودک و نوجوان «کاتی و ستاره» اثر عبدارضا مجلسی ساعت ۱۰ در سینما هلال اکران می‌شود  و فیلم‌های «من می‌ترسم» از بهنام بهزادی و «روز صفر» از سعید ملکان در سینمای هلال در سانس‌های ۱۸ و ۲۰ و در  سینمای ساحل سانس‌های ۲۰ و ۱۸ نمایش داده می‌شوند.

همچنین در روز سوم (۱۷ بهمن ماه) «آتابای» نیکی کریمی و «روز بلوای» بهروز شعیبی روی پرده سینمای هلال در سانس‌های ۱۸ و ۲۰ و در سینماس ساحل به عکس در سانس‌های ۲۰ و ۱۸ نمایش داده می‌شوند.

در روز چهارم (۱۸ بهمن ماه) علاقه‌مندان به فیلم فجر می‌توانند فیلم‌های «کشتارگاه» اثر عباس امینی و «خون شد» اثر مسعود کیمیایی را در سینما هلال در سانس‌های ۱۸ و ۲۰ تماشا کنند و فیلم‌های «قصیده گاو سفید» اثر بهتاش صناعی‌ها و «خون شد» اثر مسعود کیمیایی در سینما ساحل را در سانس‌های ۱۸ و ۲۰ ببینند.

در روز پنجم (۱۹ بهمن ماه) نیز فیلم «منطقه پرواز ممنوع» به کارگردانی امیر داساگر ساعت ۱۰ در سینما هلال روی پرده می‌رود و فیلم‌های «خروج» از ابراهیم حاتمی کیا و «آن شب» به کارگردانی کوروش آهاری در سینما هلال سانس‌های ۱۸ و ۲۰ و سینما ساحل سانس‌های ۲۰ و ۱۸ نمایش داده می‌شود.

روز ششم (۲۰ بهمن ماه) فیلم سینمایی «تورنا۲» اثر سیدجواد هاشمی در ساعت ۱۰ در سینما هلال اکران می‌شود و فیلم‌های «دشمنان» از علی درخشنده و «آبادان یازده ۶۰» از مهرداد خوشبخت، سانس‌های ۱۸ و ۲۰ در سینما هلال، «لباس شخصی» از امیرعباس ربیعی، «آبادان یازده ۶۰» از مهرداد خوشبخت سانس‌های ۱۸ و ۲۰ در سینما ساحل در معرض نمایش قرار می‌گیرند.

در روز پایانی جشنواره، (۲۱ بهمن ماه) فیلم «قطار آن شب» به کارگردانی حمیدرضا قطبی در ساعت ۱۰ روی پرده سینما هلال نمایش داده می‌شود؛  همچنین فیلم‌های «خوب، بد، جلف۲» به کارگردانی پیمان قاسم خانی و «درخت گردو» به کارگردانی محمدحسین مهدویان در هر دو سینمای هلال و ساحل اکران می‌شوند./۹۴۵۶/د102/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات