۲۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۱
کد خبر: ۵۹۶۸۳۳
حجت الاسلام صابری اراکی:

مسؤولان نظام با مردم، در کنار مردم و همراه با مردم باشند

مسؤولان نظام با مردم، در کنار مردم و همراه با مردم باشند
استاد حوزه علمیه گفت: وزرای دولت، نمایندگان مجلس و دیگر مسؤولان نظام جمهوری اسلامی ایران باید با مردم و درکنار مردم و همراه باشند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام محمدحسین صابری اراکی شنبه شب در مراسم شام شهادت حضرت فاطمه (س) هیات شهدای درب یلان کاشان که در منزل حاج ناصر شماعی خیابان شهید بهشتی برگزار شد، گفت: فاطمه زهرا (س) در حمایت از ولایت درس استقامت به همه داد.

وی از استقامت به عنوان یکی از پیام‌های سیره نبوی و علوی و فاطمی و از آموزه‌های بزرگ حضرت فاطمه زهرا (س) دانست و افزود: علی اصغر شش ماهه امام حسین (ع) به جرم شیعه بودن و نبوی و علوی و فاطمی بودن به شهادت رسید.

وی حمایت از ولایت، دین، توحید، عدالت، عبادت، حجاب، عفاف و ترقی مبانی قرآنی را دارای هزینه دانست و افزود: محبت اهل بیت (ع) بودن و استقامت و ایستادگی به پای آرمان‌ها و اعتقادات دارای هزینه است و باید هزینه آن را پرداخت کرد.

حجت الاسلام صابری اراکی با اشاره به اینکه شهدا به جرم شیعه بودن هزینه دینداری و پاسداری از دین و نظام را دادند، گفت: امروز نیز هزینه مشکلات اقتصادی را که قرار بود قفل آن با کلید باز شود را طلاب و روحانیت می‌پردازد.

وی از ترویج بدحجابی و تک خوانی یک زن در جشنواره فجر انتقاد کرد و گفت: برگزاری جشنواره فیلم فجر و اهدای سیمرغ و جایزه هیچ مانعی ندارد و انتقادی نیز به آن وارد نیست، اما با نام چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بی حجابی و بدحجابی و خوانندگی را ترویج می‌کنند.

به گفته وی، تیشه به ریشه حجاب زدن و تک خوانی یک زن در جشنواره فیلم فجر آن هم در یک مراسم رسمی در کشور به هیچ عنوان قابل قبول نیست.

استاد حوزه علمیه قم گفت: هیچ الزامی برای حضور بانوان در جشنواره فجر با چادر و روبند نیست بلکه رعایت حجاب اسلامی و آنچه که اسلام به آن تأکید دارد ضروری است.

حجت الاسلام صابری اراکی در ادامه گفت: امروز مسؤولان دغدغه رفع مشکلات مردمی را داشته باشند که ۲۲ بهمن با حضور و خروش خود در صحنه لرزه بر تن دشمن می‌اندازند.

وی افزود: مردم انقلابی و حامی ولایت و آرمان‌های شهدا و و مردم آرمانی ایران نباید با کارت ملی در صف گوشت منجمد منتظر دریافت گوشت باشند که این توهین به شعور مردم است.

استاد حوزه علمیه قم گفت: امروز در شرایط سخت اقتصادی کشور، وزرای دولت، نمایندگان مجلس و دیگر مسؤولان نظام جمهوری اسلامی ایران باید با مردم و درکنار مردم و همراه باشند.

حجت الاسلام صابری اراکی مردم ایران اسلامی را مردمی نجیب و شایسته خدمت بیشتری از سوی مسؤولان نظام دانست و اظهار داشت: مسؤلان نظام امروز باید با مردم، در کنار مردم، در خدمت مردم و خدمتگزار مردم باشند.

وی با اشاره به این فرمایش امام خمینی (ره) مبنی بر اینکه مردم ولی نعمت ما هستند، افرود: انقلاب با مردم و ادامه انقلاب هم با مردم میسر است و برگزاری چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران با حضور مردم و حماسه مردم است که اقتدار نظام را به رخ دشمن می‌کشد.

به گفته وی، اگر امروز شاهد برگزاری مراسم چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران هستیم برای این است که مردم با انقلاب و با ولایت هستند و باید قدردان و خدمتگزار این مردم قدردان بود./۱۳۰۷/پ310/ب1
محمد ملک آبادی
ارسال نظرات