۱۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۷
کد خبر: ۶۳۷۹۶۱
حجت الاسلام والمسلمین حسن زاده:

بیداری اسلامی و تقویت اراده برای تقابل با دشمن دستاورد‌ معامله قرن است

بیداری اسلامی و تقویت اراده برای تقابل با دشمن دستاورد‌ معامله قرن است
استاد حوزه با بیان اینکه شکست تنها دستاورد آمریکا و رژیم صهیونیستی از معامله قرن است، گفت: طرح معامله قرن به بیداری و اراده مسلمانان برای تقابل با دشمن خواهد افزود.
حجت الاسلام والمسلمین سید ابوالحسن حسن زاده، استاد حوزه و دانشگاه، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با بیان اینکه آمریکا در طول تاریخ شکل گیری جنایت‌های متعددی نسبت به ساکنان بومی منطقه و دیگر قاره‌ها انجام داده است، خاطرنشان کرد: یکی از بزرگترین جنایت ها، حمایت از رژیم صهیونیستی به شکل‌های مختلف است که اعلام طرح معامله قرن بدترین آن بوده و یک فاجعه است.

استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه معامله قرن یک رسوایی برای دولتمردان آمریکایی است، اظهار داشت: رسوایی چنین طرحی به حدی آشکار است که برخی مسئولان آمریکا به مخالفت پرداخته و آنرا ظالمانه دانستند، طرحی که برخلاف همه توافق نامه‌های پیشین آمریکا است که در آن نقش میانجیگر را ایفا می‌کرد.

حجت الاسلام والمسلمین حسن زاده با ابراز تأسف از همراهی برخی حکام کشور‌های اسلامی با آمریکا در طرح معامله قرن گفت: فلسطینی‌ها و کشور‌های اسلامی و غیراسلامی یکصدا مخالفت کردند؛ در این میان امیدواریم با بیداری مسلمان‌ها توطئه معامله قرن خنثی شود.

وی با بیان اینکه شکست تنها دستاورد آمریکا و رژیم صهیونیستی از معامله قرن است، عنوان داشت: طرح معامله قرن به بیداری و اراده مسلمانان برای تقابل خواهد افزود؛ از سوی دیگر مخالفت محمودعباس با طرح نشان از آن دارد که همه گروه‌های فلسطینی مخالف هستند.

استاد حوزه و دانشگاه بیان داشت: طرح معامله قرن با توفق نامه‌های پیشین حکومت خودگردان و صهیونیست‌ها منافات دارد؛ از این رو مخالفت‌های صورت گرفته جدی و راهی جز مخالفت ندارند./۹۴۵۶/ت310/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات