۱۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۱
کد خبر: ۶۳۷۹۷۵
مدیر مدرسه علمیه رضویه بیرجند:

رسانه‌های معاند به دنبال ضربه زدن به حوزه‌های علمیه هستند

رسانه‌های معاند به دنبال ضربه زدن به حوزه‌های علمیه هستند
مدیر مدرسه علمیه رضویه بیرجند گفت: دشمنان همواره به دنبال تخریب چهره روحانیت بوده و رسانه‌های معاند به دنبال شایعه پراکنی و ضربه زدن به بدنه حوزه‌های علمیه هستند.

حجت الاسلام علیجان دلدار، مدیر مدرسه علمیه رضویه بیرجند در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، اظهار داشت: دشمنان به دنبال نابودی اسلام هستند و آن‌ها می‌خواهند چهره اسلام را خدشه دار کنند.

وی با بیان اینکه دشمن هر زمان به ضرر اسلام اقدامی انجام دادند به ضررشان شده است، گفت: وحدت و انسجام رمز پیروزی هر جامعه‌ای است.

مدیر مدرسه علمیه رضویه بیرجند افزود: تظاهرات میلیونی مردم عراق برای خروج آمریکا از خاک این کشور یک اقدام شجاعانه و روحیه استقلال طلبی بوده و این تظاهرات انقلاب دوم مردم عراق است.

حجت الاسلام دلدار تصریح کرد: در سال‌های اخیر همدلی و وحدت میان روحانیان و مردم بیشتر شده است و خدمت رسانی صادقانه هیچ وقت از ذهن مردم پاک نمی‌شود.

وی با بیان اینکه جامعه طلاب و روحانیت همیشه در کنار مردم قرار دارند، ادامه داد: روحانیان از ابتدای انقلاب با مردم بودند و این‌ها هرگز از هم جدا نیستند.

مدیر مدرسه علمیه رضویه بیرجند خاطرنشان کرد: دشمنان همواره به دنبال تخریب چهره روحانیت در میان مردم هستند و رسانه‌های معاند و شبکه‌های ماهواره‌ای به دنبال شایعه پراکنی و ضربه زدن به بدنه حوزه‌های علمیه هستند.

حجت الاسلام دلدار با اشاره به حضور پررنگ طلاب و روحانیان در وقایع سیل و زلزله، اظهار کرد: روحانیان در حوادث سیل و زلزله در کنار مردم بودند و افزون بر تبلیغ دین، خدمت رسانی به مردم حادثه را دیده انجام دادند.

وی افزود: همواره طلاب و حوزه‌های علمیه در زمینه خدمت رسانی به مردم در حوادث طبیعی حضور داشتند و یاور مردم در شرایط سخت هستند./9314/ت310/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۸
عمو جان رسانه ها ضربه نمی زنند این طلاب بی ریشه کلاهبردار، دارای فساد اخلاقی وخائنه که به حوزه ضربه می زند الان مردم حاضرن هرچیزی را ببیند وتحمل کنن جز یه طلبه!!! اسلام رانابودن کردن این ادمها
1
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۰
عالیست
0
0