۱۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۰:۵۶
کد خبر: ۶۳۸۰۳۸
امام جمعه بندرعباس:

چرخ تلاش و فعالیت در کشور متوقف نخواهد شد

چرخ تلاش و فعالیت در کشور متوقف نخواهد شد
امام جمعه بندرعباس گفت: علیرغم همه تحریم‌هایی که دشمنان متوجه کشور ما کرده‌اند چرخ تلاش، فعالیت و سازندگى در کشور متوقف نشده و نخواهد شد.

به گزارش خبرگزارى رسا، حجت الاسلام والمسلمین محمد عبادى زاده در حاشیه افتتاح پروژه‌های دولت در بندرعباس به مناسبت دهه فجر اظهار داشت: لازم است از همه عزیزانى که در یک سال گذشته زحماتى را کشیدند تا امروز در دهه مبارک فجر شاهد بهره‌برداری از این پروژه‌ها باشیم تقدیر و تشکر کنم.

وى افزود: بهره‌برداری از پروژه‌های مختلف در ایام الله دهه فجر حاوى 2 پیام است زیرا در این ایام حدود 700 پروژه در استان هرمزگان به بهره‌برداری می‌رسد.

نماینده ولى فقیه در هرمزگان بیان کرد: پیام اول افتتاح پروژه‌ها در دهه مبارک فجر این است که علیرغم همه تحریم‌هایی که دشمنان متوجه کشور ما کرده‌اند چرخ تلاش و فعالیت و سازندگى هیچوقت متوقف نشده و نخواهد شد.

وى عنوان کرد: نشانه این حرکات این است که کشور ما به حمدالله علیرغم اینکه در بخش‌های دیگر موفق است در بخش سازندگى و پیشرفت نیز تلاش‌ها متوقف نشده است.

حجت الاسلام والمسلمین عبادى زاده تصریح کرد: پیام دوم این است که ما امروز در گام دوم انقلاب اسلامى نیاز به سرعت و شتاب بیشترى در تحقق اهداف انقلاب اسلامى داریم و شکرخدا همه پاى کار هستند./1350/

منبع: تسنیم
ارسال نظرات