۱۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۹
کد خبر: ۶۳۸۰۷۷

چهار روز با انقلاب

چهار روز با انقلاب
موسسه تخصصی تبلیغ فصل الخطاب مشهد با همکاری موسسه تخصصی خطابه امیر بیان قم دوره مهارتی و بصیرتی، با عنوان "4 روز با انقلاب" را برگزار می‌کنند.

به گزارش سرویس فرهنگی اجتماعی خبرگزاری رسا، موسسه تخصصی تبلیغ فصل الخطاب مشهد با همکاری موسسه تخصصی خطابه امیر بیان قم برگزار می‌کند. این دوره مهارتی و بصیرتی، با عنوان "4 روز با انقلاب" از 14 تا 17 بهمن ماه برگزار می‌شود.

گفتنی است که روز دوشنبه، حجت الاسلام و المسلمین اسدالهی، به استقبال پرسش‌های مردم پیرامون بحث ولایت فقیه می‌رود.

روز سه‌شنبه نیز حجت‌الاسلام راجی، از ساعت 13:30 تا 16:30 پرونده دستاوردهای انقلاب اسلامی را بازخوانی می‌کند.
چهارشنبه، مورخ 11/16 از ساعت 13:30 سردار احمدی، فرمانده سابق سپاه قم به جریان شناسی فتنه‌ها و تدابیر مقام معظم رهبری خواهد پرداخت.

پنجشنبه از ساعت 8 تا 11،حجت‌الاسلام صالح پرور، استاد موسسه امیر بیان محتوای تبلیغی را با عنوان آنچه مردم باید بدانند ارائه خواهد کرد و از ساعت 14 تا 16 نیز حجت‌الاسلام صابری آسیب‌ها و مهارت‌های سخنرانی را بیان خواهد کرد.

 

چهار روز با انقلاب


از امتیازات دوره، می‌توان به اعطای گواهینامه پایان دوره از موسسه اسلامی فصل الخطاب، به کارگیری ظرفیت‌های تبلیغی، اولویت جذب به گردان بصیرتی استان و ارائه محتوای مکتوب و چند رسانه‌ای اشاره کرد.

علاقمندان برای ثبت نام کلمه انقلاب را به شماره 09337122531 ارسال فرمایند. گفتنی است که این دوره در خیابان شهید دیالمه، انتهای کوچه فتاح خان و در قرارگاه عمار برگزار خواهد شد. /882/ 303/

ارسال نظرات