۱۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۹
کد خبر: ۶۳۸۱۱۶
استاد حوزه علمیه رفسنجان:

کشور‌های اسلامی، معامله قرن را محکوم کنند

کشور‌های اسلامی، معامله قرن را محکوم کنند
حجت الاسلام رمضانی پور گفت: خاورمیانه برای دولت آمریکا اهمیت زیادی دارد و کشور‌های عربی نباید به راحتی اجازه دهند که آمریکا منافع منطقه را برای خودش جمع آوری کند.
حجت الاسلام رمضانی پور استاد حوزه علمیه رفسنجان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، با اشاره به رفتار‌های احمقانه آمریکا در منطقه، گفت: دولت امریکا در منطقه به دنبال از بین بردن اسلام و نفت منطقه است.
 
وی افزود: خاورمیانه برای دولت آمریکا اهمیت زیادی را دارد و کشور‌های عربی نباید به راحتی اجازه دهند که آمریکا منافع منطقه را برای خودش جمع آوری کند.
 
استاد حوزه علمیه رفسنجان با توجه به این که گرفتن خاورمیانه، افتخار بزرگی برای ترامپ محسوب می‌شود، اظهار داشت: تمام اقتصاد آمریکا به دست یهودیان بوده و آمریکا مجبور بوده که از اسرائیل حمایت کند، زیرا تمام مردم اسرائیل یهودی هستند.
 
وی ابراز داشت: دولت ترامپ در آمریکا دستاور چندانی نداشته و در زمان آخر خودش به دنبال هر حرکت و رفتاری بوده تا دوباره رای بیاورد.
 
حجت الاسلام رمضانی پور با توجه به این که پایتخت قدس، قبله اول مسلمانان جهان شناخته می‌شود، تصریح کرد: استیضاح ترامپ یک ضعف بزرگ برای دولت او شمرده می‌شود و برای از بین بردن چهره منفور خود در جهان، دست به کار‌های احمقانه دیگری می‌زند.
 
وی اظهار داشت: قیام مردم یمن برای دفاع از مردم فلسطین و محکوم کردن معامله قرن نشان دهنده اتحاد بین کشور‌های مسلمان است که تمام کشور‌ها از راحتی آمریکا در منطقه احساس آرامش ندارند.
 
حجت الاسلام رمضانی پور با اشاره به این که تمام کشور‌های اسلامی، معامله قرن را محکوم کنند، ادامه داد: دولت خبیث عربستان دست نشانده آمریکا است.
 
وی در پایان با توجه به این که نخبگان علمی و متولیان فرهنگی چهره واقعی آمریکا را به مردم نشان دهند، گفت: بصیرت افزایی مهم‌ترین وظیفه دانشجویان و طلاب شمرده می‌شود./۱۳۸۰/ت310/ب1
ارسال نظرات