۱۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۸
کد خبر: ۶۳۸۱۷۴

برگزاری جلسه شورای معاونان حوزه علمیه خوزستان با آیت الله موسوی جزایری

برگزاری جلسه شورای معاونان حوزه علمیه خوزستان با آیت الله موسوی جزایری
جلسه شورای معاونان حوزه علمیه استان خوزستان با حضور آیت الله موسوی جزایری برگزار شد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، جلسه شورای معاونان حوزه علمیه خوزستان با آیت الله موسوی جزایری، ظهر امروز در بیت معظم له برگزار شد.

در این جلسه معاونان تهذیب و آموزش حوزه علمیه خوزستان گزارشی از آخرین فعالیت‌های صورت گرفته ارائه کردند.

حجت الاسلام بزرگیان، معاونت تهذیب حوزه علمیه خوزستان، به مدارس قرآنی استان اشاره کرد و گفت: در استان، سابق بر آن در مدارس امام صادق (ع) اندیمشک و الغدیر اهواز، مدارس قرآنی وجود داشت، اما مدارس قرآنی در حال افزایش هستند.

معاون تهذیب حوزه علمیه خوزستان با بیان اینکه مدارس قرآنی استان به ده مدرسه خواهند رسید، افزود: در مدارس قرآنی، طلاب در سطح یک حافظ قرآن می‌شوند ضمن اینکه دروس حوزوی را فراخواهند گرفت.

این مقام مسؤول ادامه داد: تربیت مشاور سطح ۳ در رشته مشاوره اسلامی، راه اندازی مرکز مشاوره جهت ارائه خدمات به طلاب، خانواده‌های طلاب و عموم مردم دیگر فعالیت‌های معاونت است.

همچنین حجت الاسلام محمد کیانی، معاون امور طلاب حوزه‌های علمیه خوزستان در رابطه با آماده سازی سامانه شهریه آیت الله موسوی جزایری در فضای مجازی نکاتی بیان کرد.

در پایان جلسه از آیت الله موسوی جزایری درخواست شد تا در مناسبت‌های مختلف، درس اخلاقی برای طلاب و خانواده‌های طلاب برگزار کنند که معظم له موافقت کرد./۹۴۵۶/پ203/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات