۱۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۴
کد خبر: ۶۳۸۲۹۱
معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی:

کارگران افسران جبهه مقاومتی هستند

کارگران افسران جبهه مقاومتی هستند
معاون وزیر تعاون از کارگران به عنوان افسران جبهه مقاومتی یاد کرد و گفت: کارگران و کارفرمایان باهمکاری، وحدت و تعامل می توانند ما را از شرایط سخت اقتصادی جامعه عبور دهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حاتم شاکرمی، معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، ظهر امروز در نشست صمیمی تشکلات کارگری و کارفرمایی استان لرستان، با تبریک دهه فجر و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه شهید سلیمانی گفت: آزرو می می کنیم در مسیر راه و اهداف شهدا قرار بگیریم.

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی عنوان داشت: جامعه کارگری از قشرهایی هستند که همیشه همراه خوبی برای نظام هستند و برای به ثمر رساندن انقلاب اسلامی قبل از دیگر اقشار به صحنه آمدند.

وی اظهار داشت: در جبهه های جنگ کارگران کشور کارنامه درخشانی در دفاع از ارزش های نظام جمهوری اسلامی داشتند و امروز در صف مقدم دفاع از نظام جمهوری اسلامی ایران قرار دارند.

شاکرمی یادآور شد: تهاجم دشمن همواره علیه ما وجود دارد و امروز از جنگ نظامی به جنگ اقتصادی روش خود را تغییر داده است و در تمام دنیا متغیرهای اقتصادی روی مردم سریع تر از هر مقوله دیگری اثرگذار است.

وی با بیان اینکه امروز جامعه کار و تولید ما از اهداف اصلی دشمن است، اظهار داشت: در قالب تحریم اقتصادی امروز شرایطی بر اقتصاد و کار و تولید ما وارد شده و دفاع کارفرمایان و کارگران شاید مسؤولیت شان بیش از دوره جنگ تحمیلی است.

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی بیان کرد: کارگران و کارفرمایان به عنوان افسران جبهه مقاومتی با تلاش، وحدت و همدلی، با تبعیت از رهبر معظم انقلاب و حمایت دولتمردان می توانند ما را از این شرایط عبور بدهند./9451/پ310/ب1

گزیده ای از خبر را می توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید

تعداد بازدید : 2
ابراهیم بهروج
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۲
همانطور که گام اول انقلاب برای بیرون کردن نظام شاهنشاهی و استقرار نظام جمهوری اسلامی گذشت، گام دوم انقلاب با شعار اخراج آمریکا از منطقه آغاز شد.
0
0