۱۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۷
کد خبر: ۶۳۸۳۰۴
نایب رییس علمای الانبار:

معامله قرن فاجعه تاریخی برای آمریکا است

معامله قرن فاجعه تاریخی برای آمریکا است
نایب رییس انجمن علمای الانبار عراق گفت که معامله قرن فاجعه بزرگ تاریخی برای آمریکا و توطئه ای در برابر کتاب خدا و سنت پیامبر (ص) است.

به گزارش خبرگزرای رسا، شیخ «نزار عبید فرحات الجمیلی»، نایب رییس انجمن علمای الانبار عراق اظهار داشت که این طرح شوم راه به جایی نخواهد نبرد زیرا ملت های مسلمانان جهان و بسیاری از کشورهای اسلامی مخالف معامله قرن هستند و اجازه نمی دهند که صهیونیست ها نیات پلیدشان را اجرایی کنند.

وی یادآور شد که ملت و مسؤولان عراق به عنوانه یکی از کشورهای پیشرو در مبارزه با رژیم صهیونیستی از همان آغاز اعلام این طرح آمریکایی - صهیونیستی مخالفت خود را نشان دادند و آن را به شدت محکوم کردند.

نایب رییس علمای الانبار تاکید کرد که معامله شوم قرن که ترامپ جانی آن را مطرح کرد در عمل شکست خورده است و هیچ گاه نور به خود نمی بیند و جایی برای اجرای آن در سرزمین اسلامی فلسطین وجود ندارد.

الجمیلی گفت که اعراب خائن به عنوان پیروان ترامپ و صهیونیست ها که به مقدسات و اعتقادات خود خیانت کردند و علیه مسلمان در فلسطین و کشورهای اسلامی توطئه کرده و می کنند باید بدانند که فلسطین قلب امت است و یک امت نمی تواند از قلب خود بگذرد.

نایب رییس انجمن علمای استان الانبار عراق افزود که این توطئه بدون شک باعث بیداری، همبستگی و اتحاد بیشتر مسلمانان جهان علیه صهیونیست ها و آمریکایی ها خواهد شد و هیچ ره آوردی برای دشمنان اسلام نخواهد داشت.

وی تاکید کرد که طرح معامله قرن بیشتر به نمایش تبلیغاتی و انتخاباتی ترامپ شبیه است و بدون تردید تغییری در شرایط و مسأله فلسطین ایجاد نمی کند.

نایب رییس علمای استان الانبار با هشدار به سران سازشکار و مرتجع عرب گفت که اگر امروز در برابر صهیونیستها ایستادگی نکنید دیر یا زود باید قبله دوم (مکه مکرمه) خود را نیز به دشمنان اسلام تحویل دهید./983/ب

منبع: ایرنا

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۴
طرحی که تمام خواست های اسرائیلی ها را در برگرفته است، اما در مقابل از داشته های کنونی فلسطینی ها نیز کم تر است و می تواند سرآغاز شکست های بزرگ دیگر برای جهان اسلام در مقابل نظام سلطه باشد.
0
0