۱۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۷
کد خبر: ۶۳۸۳۰۶
فرمانده سپاه انصارالرضا خراسان جنوبی:

دعوت به راهپیمایی ۲۲ بهمن، امر به معروف است

دعوت به راهپیمایی ۲۲ بهمن، امر به معروف است
فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی گفت: حضور و شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن یک میثاق ملی است و توصیه دیگران به حضور در راهپیمایی نیز یکی از مهم‌ترین معروف‌ها است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، سردار علی قاسمی، فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی ظهر امروز در همایش یاوران و طلایه داران امر به معروف و نهی از منکر استان اظهار داشت: شهدا در فریضه امر به معروف پیشگام بودند.

وی گفت: ستاد امر به معروف و نهی از منکر ستاد مردمی بوده و مصوبات شورای امر به معروف مانند مصوبات شورای تامین قانون بوده و لازم الاجرا است.

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی افزود: نیروی انتظامی پشتیبان گروه‌های امر به معروف و نهی از منکر است و ملاک اقدامات ما در ستاد امر به معروف، قانون و قانونمداری است.

سردار قاسمی با بیان اینکه برخی از قوانین پوسیده بوده و در حوزه امر به معروف اشکال ایجاد می‌کند، تصریح کرد: امر به معروف و نهی از منکر فراتر و بیش از نهی از یک نقص در حجاب و پوشش است.

وی ادامه داد: با گردشگری سالم ملی هیچگونه مشکلی وجود ندارد و با افرادی که با اهدافی غیر از گردشگری سالم ایجاد ناهنجاری می‌کنند برخورد می‌شود.

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: حضور و شرکت در راهپیمایی 22 بهمن یک میثاق ملی است و توصیه دیگران به حضور در راهپیمایی نیز یکی از مهم‌ترین معروف‌ها است.

سردار قاسمی با بیان اینکه حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن و انتخابات دوم اسفند دشمن شکن است، اظهار کرد: انتخاب یک نماینده و رئیس جمهور حق مسلم بوده که بعد از انقلاب در اختیار ما قرار گرفته است./9314/پ310/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۵
باید در ابعاد مختلف قوی شویم تا در آینده نزدیک دشمن نتواند ملت ایران را تهدید کند.
0
0