۱۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۸
کد خبر: ۶۳۸۴۰۵
معاون تهذیب حوزه علمیه استان کرمان خبر داد؛

مرکز مشاوره حوزه علمیه کرمان افتتاح شد

مرکز مشاوره حوزه علمیه کرمان افتتاح شد
حجت الاسلام مومنی از افتتاح مرکز مشاوره حوزه علمیه کرمان با حضور معاون تهذیب حوزه های علمیه و امام جمعه کرمان خبر داد.
حجت الاسلام احمد مومنی معاون تهذیب حوزه علمیه کرمان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، از افتتاح مرکز مشاوره حوزه‌های علمیه کرمان خبر داد.
 
وی با بیان این که برای اولین بار در کرمان مرکز مشاوره حوزه های علمیه افتتاح شده است، گفت: مرکز مشاوره حوزه‌های علمیه کرمان توسط معاون تهذیب حوزه های علمیه، حجت الاسلام ملکی و امام جمعه کرمان حجت الاسلام والمسلمین علیدادی افتتاح شد.
 
حجت الاسلام مومنی با توجه به این که اولویت مرکز مشاوره حوزه علمیه کرمان، طلاب و خانواده‌های طلاب هستند، خاطرنشان کرد: خدمت رسانی و مشاوره به خانواده‌های طلاب و عموم مردم از اولویت‌های مرکز مشاوره استان کرمان است.
 
معاون تهذیب حوزه علمیه کرمان با بیان این که رشته‌های مختلفی در مرکز مشاوره حوزه علمیه کرمان در دسترس مردم و خانواده طلاب صورت گرفته، ادامه داد: رشته‌هایی همچون کودک و نوجوان، روانشناختی، خانواده، زوج درمانی و مهارت‌های پیش از ازدواج از خدمات و رشته‌هایی بوده که در این مرکز مشاوره برای طلاب و عموم مردم صورت می‌گیرد.
 
وی با اشاره به این که مدیریت مرکز مشاوره حوزه علمیه استان کرمان، حجت الاسلام صنعتی زاده از اساتید برتر کشور، است، خاطرنشان کرد: مرکز مشاوره حوزه‌های علمیه کرمان در خیابان آسیاباد، غربی چهارده به طلاب و عموم مردم خدمت رسانی می‌کند.
 
حجت الاسلام مومنی در پایان با بیان این که همه مردم و طلاب استان می‌توانند در این مرکز، مشاوره ببینند، گفت: استفاده از مرکز مشاوره حوزه‌های علمیه کرمان برای عموم مردم استان کرمان است./۱۳۸۰/ت310/ب1
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۴
خبرعالی هست...
0
0