۱۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۷
کد خبر: ۶۳۸۴۱۸
امام جمعه امین شهر:

پیام ۲۲ بهمن مقاومت در برابر دشمن است

پیام ۲۲ بهمن مقاومت در برابر دشمن است
حجت الاسلام فلاحی با اشاره به این که پیام ۲۲ بهمن مقاومت در برابر دشمن است، گفت: مردم با حضور خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن مشت محکمی را به دشمنان اسلام می‌زنند.
حجت الاسلام عباس فلاحی امام جمعه امین شهر در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، با اشاره به حضور مردم در راهیپمایی ۲۲ بهمن، گفت: مردم با حضور خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن مشت محکمی را به دشمنان اسلام می‌زنند.
 
وی افزود: مردم ایران به رهبری خود ثابت کرده اند که در تمام عرصه‌های سخت، پشت امام و ولایت را خالی نمی کنند و مردم امسال هم جشن پیروزی انقلاب را با شکوه‌تر از قبل برگزار می کنند.
 
حجت الاسلام فلاحی با اشاره به این که مقاومت جمهوری اسلامی در ۴۱ سال توانست دشمن را به زانو در بیاورد، ابراز داشت: مردم با پشتیبانی از ولایت فقیه و با حضور خود در صحنه، فتنه‌ها را از کشور دور و نابود کرده اند.
 
وی اظهار داشت: راهپیمایی ۲۲ بهمن به تمام مردم جهان بیان می‌کند که دشمن درجه یک اسلام و جمهوری اسلامی ایران، آمریکا است و خروج آمریکا از منطقه از اهداف مردم ایران محسوب می‌شود.
 
امام جمعه امین شهر با بیان این که مردم وظیفه خودشان را به خوبی انجام داده اند، خاطرنشان کرد: مسؤولان با خدمتگزاری بیشتر سعی کنند مشکلات را از دوش مردم دور کنند تا مردم ایران از جهت اقتصادی زندگی راحتی داشته باشند.
 
وی با توجه به این که طلاب و روحانیان در مساجد و منبر‌های خود مردم را به حضور باشکوه در راهپیمایی ۲۲ بهمن دعوت کنند، تصریح کرد: حضور بصیر مردم در صحنه‌ها نشان داده که دشمن از حضور مردم هراس دارد و با نقشه‌های شوم خود به دنبال کم رنگ کردن راهیپمایی ۲۲ بهمن است.
 
حجت الاسلام فلاحی اظهار داشت: مشکلات اقتصادی در کشور به وجود آمده و منشا مشکلات اقتصادی، به خاطر بی نظمی و بی مدیریتی بعضی از مسؤولان است.
 
وی در پایان با اشاره به این که پیام ۲۲ بهمن مقاومت در برابر دشمن است، گفت: مردم با حضور خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن چشم دشمنان را کور خواهند کرد./۱۳۸۰/ت310/ب1
ارسال نظرات