۱۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۸
کد خبر: ۶۳۸۴۶۰
مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه خلخال:

توهین به شورای نگهبان خیانت به نظام است

توهین به شورای نگهبان خیانت به نظام است
حجت‌الاسلام توحیدی با بیان اینکه توهین به شورای نگهبان خیانت به نظام است، گفت: ادعای ترامپ در خصوص معامله قرن امضای دوباره ظلم به مسلمانان است.

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام جعفر توحیدی پیش از ظهر امروز در حسینه شهدای گمنام خلخال برگزار شد، اظهار کرد: ادعای رئیس جمهور امریکا در خصوص معامله قرن امضای دوباره ظلم به مسلمانان است.

وی با بیان اینکه جنگ سرزمینی تبدیل به جنگ اعتقادی شده، افزود: نقشه دشمنان با افکار واهی و پوچ بی‌اعتماد کردن مردم به نظام و در نهایت ناامید نمودن آنان از انقلاب است.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه خلخال با اشاره به عظمت شورای نگهبان و اینکه ۶ فقیه عادل و عالم آن بر انتخابات و روند آن نظارت دارند تصریح کرد: شورای نگهبان حافظ جمهوریت و اسلامیت نظام است و ملت باید بداند مجلسی که اکنون بیش از ۹۰ نفر آن در شرایط کنونی رد صلاحیت شدند به درد نظام نمی‌خورد.

وی بیان کرد: دشمنان داخلی با اینکه می‌دانند انتخابات ایران در کل دنیا بهترین انتخابات است ولی باز برای ناامید کردن مردم با همکاری دشمن آن را انتخابات انتصابی و تشریفاتی می‌دانند که این توهین به شورای نگهبان و قانون اساسی است.

حجت‌الاسلام توحیدی تأکید کرد: مجلس ما در دوره جدید حاج قاسم‌ها می‌خواهد که در برابر فتنه‌گران و منافقان ایستادگی کند.

مسؤول عقیدتی سیاسی سپاه خلخال اظهار داشت: در گام دوم انقلاب باید افرادی نترس، شجاع، عدالت محور و ولایت‌مدار در تراز نظام اسلامی و انقلابی در مجلس حضور یابند.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهید مدرس اذعان داشت: مجلس جای مدرس‌ها است و نمایندگان باید بدانند اگر روز مجلس به نام مدرس نام نهاده شده باید مدرس‌وار عمل کنند نه اینکه ملعبه دست دشمنان و منافقان این نظام و ملت باشند.

حجت الاسلام توحیدی بیان داشت: اصلی‌ترین هدف انقلاب اسلامی، زمینه‌سازی برای ظهور انقلاب جهانی امام زمان(عج) است و این زمینه‌سازی، مجلسی قوی و نمایندگانی قوی و ولایت‌مدار می‌خواهد که باید مردم نیز بابصیرت بادقت در انتخابات به نقش خود عمل نمایند.

وی حرکت منفعلانه مجلس را زیبنده نظام ندانست و گفت: تکرار این مجلس برای ملت ایران فایده نخواهد داشت و باید برای ایستادگی در جنگ اعتقادی که دشمن شروع کرده همه در کنار هم با وحدت در کنار رهبر انقلاب به ایشان اقتدا کنیم.

 غبارروبی مزار شهدای خلخال و شهدای گمنام آرامستان خلخال از برنامه‌های امروز دهه فجر با حضور مسؤولان شهرستان خلخال بود./1350/د102/ب1

منبع: فارس
ارسال نظرات