۱۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۳:۴۵
کد خبر: ۶۳۸۵۴۳
فتاح:

تلاش بنیاد مستضعفان بر محرومیت زدایی است

تلاش بنیاد مستضعفان بر محرومیت زدایی است
رئیس بنیاد مستضعفان گفت: تلاش ما در بنیاد مستضعفان بر محرومیت زدایی است و در سطح کشور نیز ۱۲ شهرستان از قبل انتخاب شده که محرومیت زدایی در آن صورت گیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، سید پرویز فتاح، رئیس بنیاد مستضعفان کشور امشب در دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اظهار داشت: در برنامه‌های سفری تلاش شده خراسان جنوبی را زمانی برای سفر خود انتخاب کنیم که برنامه‌ریزی درست و مطالعاتی هم داشته باشیم.

وی گفت: تمام تلاش ما برای بهبود جایگاه بنیاد مستضعفان و اینکه این نهاد بتواند نسبت به گذشته بهتر عمل کند هر چند بیش از این نیز نهاد مقدس بنیاد مستضعفان تلاش‌های بسیاری کرده و این نهاد منشا اثرات خوبی بوده است.

رئیس بنیاد مستضعفان کشور با بیان اینکه برای انجام کارهای بیشتر نیاز به همراهی مدیران استانی و استاندار و نماینده ولی فقیه داریم، افزود: گزارشاتی مبنی بر گازکشی و برق کشی در روستاها امیدوارکننده بوده اما کافی نیست و نباید تنها به گازکشی و برق‌دار کردن روستاها کفایت کرد و برای اشتغال و درآمد بهتر مردم تلاش شود.

فتاح تصریح کرد: تلاش ما در بنیاد مستضعفان بر محرومیت زدایی است و در سطح کشور نیز 12 شهرستان از قبل انتخاب شده که محرومیت زدایی در آن صورت گیرد و از این میان شهرستان درمیان استان خراسان جنوبی را هم اضافه کردیم و هر کاری لازم باشد برای این شهرستان انجام خواهیم داد.

وی با بیان اینکه از ظرفیت کمیته امداد در رسیدگی به محرومان استفاده می‌شود، ادامه داد: تلاش‌های بنیاد مستضعفان در جهت توسعه استان است و برای گره گشایی کارهای مردم هر کاری باید کرد.

رئیس بنیاد مستضعفان کشور خاطرنشان کرد: برای ما هیچگونه بن بست وجود ندارد و هر جا در تصمیم گیری مشکل و یا اگر جایی اختیار تصمیم نداشته باشیم خدمت مقام معظم رهبری می‌رسیم چرا که هیچ بن بستی وجود ندارد.

فتاح اظهار کرد: می‌خواهیم روی موضوعات تمرکز و برای مردم خراسان جنوبی خدمت کنیم و آنچه ما از مردم می‌شناسیم حضور باشکوه در تمام صحنه‌ها مانند انتخابات است و دنیا می‌خواهند ببینند مردم چگونه عمل می‌کنند./9314/پ310/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۹
بر آستان عبادت وقوف كن سعدى كه و هم منقطع است از سرادقات جلال‏
0
0