۱۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۹
کد خبر: ۶۳۸۵۵۶
حجت الاسلام میردامادی:

مذاکره‌ای که تضعیف کشور را به دنبال داشته باشد بی حاصل است

مذاکره‌ای که تضعیف کشور را به دنبال داشته باشد بی حاصل است
امام جمعه موقت اصفهان با تأکید بر ضرورت حضور مردم در انتخابات و راهپیمایی ۲۲ بهمن، گفت: مشکلات کشور حاصل توطئه دشمنان و ناتوانی مدیران است، اما نباید باعث دلسردی مردم شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، حجت الاسلام سید مجتبی میردامادی امام جمعه موقت اصفهان در خطبه های عبادی سیاسی این هفته اصفهان، به دیدار اخیر رهبر معظم انقلاب با اقشار مختلف مردم اشاره کرد و گفت: ایشان بارها اعلام کردند که مذاکره با دشمنان سودی ندارد و دست از تلاش برای مذاکره با آنها بردارید اما شاهد هستیم هنوز برخی مسؤولان به دنبال مذاکره با دشمن هستند.

وی مذاکره‌ای که منجر به اسیری و تضعیف کشور شود را خلاف سیاست‌های نظام و خواسته مردم دانست و اظهار کرد: تمام آنچه خداوند خلق کرده است همراه با برنامه است و باید بدانیم در نهایت روز قیامت باید پاسخگو اعمال و رفتار خود باشیم.

امام جمعه موقت اصفهان با اشاره به در پیش بودن یوم الله 22 بهمن، خاطرنشان کرد: پیروزی انقلاب اسلامی در روز 22 بهمن یک معجزه الهی بودف رژیم طاغوت تمام دنیا را پشت سر خود داشت و دشمنان از او حمایت می‌کردند تا مانع پیروزی انقلاب اسلامی و کوتاه شدن دست بیگانگان از کشور شوند.

حجت الاسلام میردامادی با بیان اینکه روز 21 بهمن سال 57 حکومت نظامی اعلام شده بود اما امام خمینی دستور دادند که مردم به خیابان ها بیایند، تصریح کرد: پس از فرمان امام خمینی سیل خروشان مردم علیه رژیم طاغوت به خیابان امد و نظامیان رژیم شاه از این خروش انقلابی مردم دچار وحشت شدند.

وی ادامه داد: بنابر فرموده رهبر معظم انقلاب، راهپیمایی 22 بهمن ماه و انتخاباتی که در پیش رو دارم یک امتحان بزرگ الهی برای ملت ایران محسوب می‌شود، امتحانی که علیرغم همه مشکلاتی که شاهد آن هستیم باید از آن سربلند بیرون بیاییم.

امام جمعه موقت اصفهان مشکلات کشور را حاصل توطئه‌های دشمنان و ضعف مدیران کشور عنوان کرد و گفت: این مشکلات نباید باعث دوری مردم از انقلاب اسلامی و عدم همبستگی و انسجام ملی شود، مردم همیشه در صحنه بوده‌اند و در ادامه نیز باید با اتحاد و همبستگی در عرصه‌های مختلف به خاطر حفظ ثبات و امنیت کشور و ناامیدی دشمنان حاضر شوند.

حجت الاسلام میردامادی با انتقاد از مواضع برخی افراد و مسؤولان علیه شورای نگهبان خاطرنشان کرد: افرادی که صلاحیت آنها یا دوستانشان برای نامزدی انتخابات احراز نشده است نباید علیه شورای نگهبان موضع بگیرند و اینکه کسی بگوید انتخابات فرمایشی است مایه خجالت و موضع گیری بسیار سخیف و غلطی است./1304/پ210/ب1

متین فیروزآبادی
ارسال نظرات