۱۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۲
کد خبر: ۶۳۸۵۹۱
معاون تبلیغ حوزه علمیه لرستان:

پیام حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن ایستادگی پای انقلاب است

پیام حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن ایستادگی پای انقلاب است
معاون تبلیغ حوزه علمیه لرستان با اشاره به اهمیت حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن، گفت: پیام این حضور ایستادگی پای انقلاب بوده و در خنثی سازی توطئه دشمن نقش آفرین است.

حجت الاسلام محمد ولی پور، معاون تبلیغ حوزه علمیه لرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با تبریک ایام الله دهه فجر بیان داشت: ایام الله دهه مبارک فجر فرصتی برای تبیین و ترویج ارزش های انقلاب و دستاوردها در جامعه به ویژه بین نسل جوان است.

وی عنوان داشت: حوزه علمیه از ظرفیتی عظیم در راستای تبیین و ترویج دستاوردهای انقلاب در قالب برگزاری گفتمان انقلاب در جامعه برخوردار است.

حجت الاسلام ولی پور به فعالیت تبلیغی طلاب مبلغ اشاره کرد و گفت: مبلغان ما در مساجد و مدارس و دیگر عرصه ها به تبیین و ترویج ارزش ها و بیان دستاوردهای انقلاب می پردازند.

وی با اشاره به پیش رو بودن راهپیمایی 22 بهمن عنوان داشت: حضور مردم در این راهپیمایی نقش بسزایی در خنثی سازی توطئه های دشمن در عرصه های مختلف دارد.

معاون تبلیغ حوزه علمیه لرستان خاطرنشان کرد: پیام حضور مردم در صحنه راهپیمایی 22 بهمن ایستادگی پای نظام جمهوری اسلامی و آرمان های انقلاب است.

وی ادامه داد: حضور ملت ایران اسلامی در راهپیمایی 22 بهمن ماه خار چشم دشمنان نظام بوده و آمدن مردم به صحنه دیگری از انقلاب سبب بیم و وحشت بین دشمنان انقلاب اسلامی خواهد شد.

حجت الاسلام ولی پور با اشاره به توطئه دشمن برای جدا کردن مردم از انقلاب یادآور شد: حضور مردم این نقشه شوم دشمن را نقش بر آب می کند و به دنیا ثابت می کند ملت ایران به راحتی دست از انقلاب نخواهند کشید./9451/ت310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات