۱۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۳
کد خبر: ۶۳۸۶۲۱
مدیر حوزه علمیه سفیران حضرت ابوالفضل ماهان:

مردم ایران امنیت کشور را مدیون انقلاب اسلامی هستند

مردم ایران امنیت کشور را مدیون انقلاب اسلامی هستند
حجت الاسلام محمدی با اشاره به این که مردم ایران امنیت را مدیون انقلاب هستند، گفت: مردم با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن از ارزش‌های انقلاب دفاع می‌کنند.
حجت الاسلام علی محمدی مدیر حوزه علمیه سفیران حضرت ابوالفضل (ع) ماهان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، با اشاره به حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن، گفت: مقاومت در مقابل دشمنان مهم‌ترین پیام ۲۲ بهمن به جهانیان اشت.
 
وی افزود: دشمنان قسم خورده اسلام از طریق فضا‌های مجازی و رسانه‌های جهانی به دنبال کم رنگ کردن راهپیمایی ۲۲ بهمن هستند تا به جهانیان بگویند که مردم ایران نظام را دوست ندارند.
 
حجت الاسلام محمدی با اشاره به این که مردم ایران امنیت کشور را مدیون انقلاب اسلامی هستند، تصریح کرد: اقتداری که امروز مردم ایران در مقابل دشمن به دست آورده اند را مدیون انقلاب هستند.
 
استاد حوزه علمیه با بیان این که حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن نشان از دوست داشتن انقلاب و نظام اسلامی است، بیان داشت: یکی از ارزش‌های انقلاب، مهر و محبت بین مردم است که امروزه اتحادی که بین مردم یا شیعه و سنی است را انقلاب در کشور ایجاد کرده است.
 
وی اظهار داشت: مشکلات اقتصادی را مردم پای انقلاب ننویسند و بی مدیریتی و بی برنامه ای بعضی از مدیران سبب شده مشکلات اقتصادی روز به روز سخت‌تر شود.
 
مدیر حوزه علمیه سفیران حضرت ابوالفضل ماهان با اشاره به این که مردم ارادت خود را به نظام ثابت کرده اند، خاطرنشان کرد: حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن سبب اقتدار جمهوری اسلامی در مقابل دشمنان است.
 
وی در پایان گفت: اگر فردی، کشور را با قبل از انقلاب مقایسه کند می‌فهمد که کشور ایران پیشرفت‌های زیادی را داشته است./۱۳۸۰/ت310/ب1
ارسال نظرات