۱۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۹
کد خبر: ۶۳۸۶۵۳
امام جمعه بوشهر:

حضور گسترده مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن ضربه آخر بر پیکر استکبار است

حضور گسترده مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن ضربه آخر بر پیکر استکبار است
امام جمعه بوشهر گفت: حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن جزء ضربات آخری است که بر پیکر جهان استکبار وارد و سبب ناکام ماندن توطئه‌های دشمنان می‌شود.

به گزارش خبرگزاری رسا، در آستانه 22 بهمن چهل‌ و یکمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی مردم همیشه در صحنه و با بصیر استان بوشهر از هم اکنون آمادگی خود را برای حضور پرشور در راهپیمایی این روز مهم همزمان با چهلمین روز شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی اعلام کرده‌اند.

آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری نماینده ولی‌فقیه در بوشهر با تبریک ایام‌الله دهه فجر، چهل‌ و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و امام شهدا و چهلمین روز شهادت سردار سپهبد سلیمانی، ابومهدی المهندس و رزمندگان جبهه مقاومت اظهار داشت: 22 بهمن از ایام‌الله است و ایام‌الله روزهای هستند که تجلی ویژه خداوند به جامعه بشری حسب تحولاتی است که انسان‌ها برای جامعه خود ایجاد کرده‌اند که عنایات خداوند متعال منجر شود و پروردگار آن عنایت را اعطا کند.

نماینده ولی‌فقیه در استان بوشهر 22 بهمن را یک حرکت انقلابی از ناحیه ملت ایران دانست و بیان کرد: ملت ایران 22 بهمن را در مسیر تحقق اسلام ناب محمدی به رهبری فقیه عالیقدر بی‌نظیر در تاریخ فقه اسلامی امام راحل خلق کردند که منجر به پیروزی انقلاب اسلامی شد.

امام جمعه بوشهر با بیان اینکه حرکت ملت ایران در 22 بهمن به رهبری بنیانگذار جمهوری اسلامی نتیجه آن شکست رژیمی با پشتوانه بیش از 2500 سال ستم، ظلم و جور شد گفت: این حرکت انقلابی مردم در 22 بهمن منجر به سرنگونی رژیم ستم شاهی پهلوی و تحقق یک حکومت الهی به تمام معنای خودش شد.

آیت الله صفایی بوشهری گرامیداشت 22 بهمن را مصداق آیه «مَنْ يُعَظِّمْ شَعائِرَ اللَّهِ فَإِنَّها مِنْ تَقْوَى الْقُلُوبِ » دانست و افزود: بزرگداشت 22 بهمن از مصادیق شکر نعمت الهی است و این حضور، گرامیداشت، تجلیل و بیانگری آموزه‌های 22 بهمن، بیان آرمان‌ها و ارزش‌ها و تجدید بیعت از مصادیق شکر نعمت الهی است.

وی با اشاره به اینکه اگر این شکر به‌جا بیاوریم خداوند عنایات بسیاری به ملت ایران خواهد کرد گفت: 22 بهمن‌ماه امسال که چهل و یکمین سال پیروزی انقلاب اسلامی است دارای ویژگی‌های خاص است.

نماینده ولی‌فقیه در استان بوشهر 22 بهمن امسال را آغاز چله دوم انقلاب دانست و با بیان اینکه در چله یک پدیده شرایط جدید پیدا می‌کند گفت: چهل سال نخست چهل سال تثبیت، تحقق، تاسیس و تشکیل است اما چهل سال دوم، آغاز رشد، پیشرفت و کمال است به‌همین مناسبت مقام معظم رهبری بیانیه گام دوم انقلاب را ابلاغ کردند.

امام جمعه بوشهر با بیان اینکه با عملیات تروریستی جهان استکبار به سرکردگی آمریکا روبه‌رو هستیم افزود: اکنون شاهد عملیات تروریستی آمریکا در منطقه و از بین بردن تمامی ضوابط و قوانین بین‌المللی از سوی آمریکا هستیم چرا که وقتی آمریکا در کشور ثالثی مانند عراق حضور نظامی پیدا می‌کند و عملیات تروریستی انجام می‌دهد و اقرار به انجام آن می‌کند و سردار عزیز سلیمانی و همراهان آنان که در مقابل تروریست از جمله داعش ایستادند به شهادت می‌رسانند آمریکا عملا نشان می‌دهد که پایبند به هیچ قانونی از قوانین بین‌المللی نیست.

آیت الله صفایی بوشهری حمایت از تروریست، از بین بردن سرداران مقابله با تروریسم و حمایت از اسرائیل غاصب را از برنامه‌ها و سیاست‌های آمریکا دانست و با اشاره به رونمایی از معامله قرن بیان کرد: معامله قرن یعنی از بین بردن تمامی آرمان‌ها و ارزش‌های اسلامی و آزادی‌های بین‌المللی و تسلط رابطه ظالمانه بر کل جهان به‌ویژه در منطقه خاورمیانه است.

وی با تاکید بر این نکته که در 22 بهمن امسال باید با یک حرکت ضد استکباری نفی پروژه و تئوری معامله قرن انجام شود تصریح کرد: یکی دیگر از ویژگی 22 بهمن امسال این است که بعد از چهل روز از شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی ملت ایران حضور با شکوهی در این مراسم خواهند داشت و با حضور حماسی خود در راهپیمایی 22 بهمن بار دیگر بیان می‌کنند که همان راهی که سردار سلیمانی در راستای حمایت از انقلاب، آرمان‌ها، ارزش‌ها، ولایت‌مداری، بصیرت و استکبارستیزی رفته ادامه می‌دهند.

نماینده ولی‌فقیه در استان بوشهر با اشاره به اینکه در آستانه انتخابات قرار داریم گفت: یکی دیگر از ویژگی‌های 22 بهمن امسال این است که در آستانه انتخابات 2 اسفند قرار داریم و دشمن همیشه دنبال این است که حرکت‌های سیاسی اجتماعی مردم که نشان از همراهی آنان از انقلاب مانند حضور در صحنه‌ها است را تضعیف کنند.

امام جمعه بوشهر با بیان اینکه دشمنان تلاش می‌کنند حضور مردم را در امور سرنوشت‌ساز مانند انتخابات را کم رنگ کنند خاطرنشان کرد: دشمن تلاش می‌کند حضور مردم در انتخابات حماسی نباشد از این طریق اعلام کنند که مردم از انقلاب فاصله گرفته‌اند و در سرنوشت خودشان دخالت نمی‌کنند.

آیت الله صفایی بوشهری حضور در راهپیمایی 22 بهمن با این شرایط را بسیار مهم دانست و تاکید کرد: حضور در راهپیمایی 22 بهمن دارای این پیام است که ملت ایران با حضور در سرنوشت خود همراه انقلاب هستند.

وی حضور در راهپیمایی 22 بهمن را وارد شدن ضربات آخر بر پیکر استکبار جهانی دانست و افزود: آمریکا و مزدوران آن در منطقه در شرایطی خاص قرار دارند و این تحرکات آنها که نشانه قدرت نیست بلکه نشان ضعف است حضور در راهپیمایی 22 بهمن جزو ضربات آخرینی است که بر پیکر جهان استکبار وارد و سبب ناکام ماندن توطئه‌های دشمنان می‌شود.

نماینده ولی‌فقیه در استان بوشهر با دعوت از ملت ایران به‌ویژه مردم همیشه در صحنه استان برای حضور حماسی در راهپیمایی 22 بهمن گفت: از ملت ایران به‌ویژه مردم بصیر، با فرهنگ، انقلابی و ولایت‌مدار استان دارالحماسه بوشهر تقاضا و دعوت می‌شود که در راهپیمایی 22 بهمن حضوری فعال و پربصیرت داشته باشند و نشان دهند که ولایت‌مدار، حماسی، بصیر و استکبارستیز هستند و در مقابل جهان استکبار با تمام قوا حاضر می‌شوند و ضربه آخر را به این جرثومه فساد وارد می‌کنند و نشان می‌دهند که همانطور که در راهپیمایی 22 بهمن حضور حماسی دارند در انتخابات 2 اسفند هم مشارکتی فعال، موثر، با بصیرت و حداکثری دارند./1350/د102/ب1

منبع: تسنیم
ارسال نظرات