۱۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۳
کد خبر: ۶۳۸۶۶۳
نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد:

حمله ایران به پایگاه عین الاسد هیمنه آمریکا را در هم شکست

حمله ایران به پایگاه عین الاسد هیمنه آمریکا را در هم شکست
نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه هیچ کشوری در تاریخ توانسته پنجه در پنجه آمریکا بیندازد گفت: حمله به پایگاه آمریکا قدرت جهانی او را درهم شکست.

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین سید نصیر حسینی در مراسم چهلمین شهادت سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و چهارمین سالگرد شهادت نخستین مدافع شهید حرم ستار اورنگ در روستای نقاره خانه ضمن تبریک ایام الله دهه فجر انقلاب اظهار داشت: در جامعه بشری دو جبهه الهی و شیطانی وجود دارد، جبهه طاغوت انسان را به طرف کفر دعوت و جبهه الهی انسان را به سوی نور و معرفت هدایت می‌کند.

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه انسان چنان در پیشگاه خداوند دارای ارزش است که می فرماید اگر انسانی کشته شد مانند این است که همه انسان ها کشته شده است، افزود: خداوند برای اینکه فرهنگ دینی و الهی در جامعه بشری زنده بمانند می‌فرماید که در راه حفظ دین و فرهنگ دینی باید خون داد و خون های مقدس زیادی باید ریخته شود.

وی گفت: هنگامی که عده ای به محضر حضرت ابی عبدالله حاضر شدند که به این سفر نروید، حضرت فرمود خداوند مرا کشته می خواهد یعنی برای تحقق دین و ارزش های دینی در جامعه بشری باید خون بدهیم تا درخت اسلام و معنویت حیات پیدا کند و بشر بیدار شود.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی با بیان اینکه خداوند متعال می فرماید طاغوت کسی است که مردم را از نور به تاریکی دعوت می کند، افزود: در طول تاریخ جبهه حق و باطل وجود داشته است و عده ای جانب جبهه کفر را گرفته و عده ای دیگر جانب جبهه حق را گرفتند و خداوند به صراحت در قرآن کریم می فرماید عده ای در راه خدا و عده ای در راه طاغوت جان می‌دهند.

وی با بیان اینکه حکومت پهلوی حکومتی بود که مردم را به تاریکی و فساد دعوت می کرد، گفت: رئیس دولت او هویدا، او یک مرتد و کافر بود و به دین و مذهب اعتقاد نداشت و وزیر آموزش و پرورشش یک یهودی بود که کی گفت باید برهنگی را در جامعه رواج دهیم و این یعنی دعوت به تاریکی و به طور رسمی فحشا و فساد در حکومت پهلوی رواج داشت.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی با بیان اینکه این حکومت فاسد حجاب را به عنوان یک جرم در جامعه معرفی کرد، افزود: حکومت پهلوی به صورت رسمی چادر را از سر زنان ایران درآورد و فساد را در جامعه ترویج می داد.

وی گفت: حضرت امام (ره) در مقابل این ظلم و ستم ایستاد و فریاد زد و مردم ایران نگذاشتند که امامشان تنها بماند، قیام کردند و انقلاب پیروز شد اما دشمن و جبهه شیطان و استکبار دست از توطئه برنداشتند و جنگی را در همه ابعاد مختلف سیاسی، اقتصادی و فرهنگی بر علیه ملت ما شروع کردند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی ادامه داد: دشمنان هشت سال جنگ را بر ما تحمیل کردند اما ملت ایران با شجاعت و جسارت در این جنگ وارد شد و در این راه شهید داد و نظام ما توانست موفق شود و به پیشرفت‌های زیادی برسد.

وی با بیان اینکه ایران با حمله به پایگاه راهبردی آمریکا در عراق قدرت جهانی او را در هم شکست، عنوان کرد: اتحاد و همبستگی ملت ایران توطئه‌های آمریکا و استکبار را خنثی کرده است و البته دشمن دست از دسیسه بر نمی‌دارد پس باید همیشه آماده باشیم.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی با بیان اینکه چه کشوری در تاریخ معاصر توانسته پنجه در پنجه آمریکا بیندازد و ضربات مهلکی بر هیمنه آمریکا وارد کند، افزود: نیروهای نظامی ما با انهدام پهپاد آمریکایی، متلاشی کردن ماهواره های آنها و به شکست کشاندن داعش که بازیچه دست آمریکا بودند هیمنه و ابهت او را در جهان شکستند.

وی با اشاره به رشادت های سردار شهید سلیمانی و شهدای مدافع حرم، گفت: افتخار می کنیم که شهیدی سربلند و پر افتخاری مانند سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی و یارانش در خون خود تپیدند چون در راه الهی به شهادت رسیدند./1350/د102/ب1

منبع: تسنیم
ارسال نظرات