۱۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۱:۳۸
کد خبر: ۶۳۸۷۱۲
در کنفرانس بین المللی شهید سلیمانی مطرح شد؛

روایت ابوشریف از آخرین دیدار با حاج قاسم سلیمانی

روایت ابوشریف از آخرین دیدار با حاج قاسم سلیمانی
ابوشریف گفت: در آخرین دیداری که با سردار سلیمانی داشتم، گفت: مساله فلسطین یک امتحان الهی است و فردای قیامت از مسلمانان پرسیده خواهد شد که برای قدس چه کار کرده اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، ناصر ابوشریف، نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در تهران در کنفرانس بین المللی «شهید سلیمانی، جغرافیای مقاومت و امنیت جهانی» که بعد از ظهر امروز در هتل آفتاب ولایت برگزار شد، گفت: با پیروزی انقلاب اسلامی ایران یک سونامی بزرگ در جهان ایجاد و اسلام زنده شد.

وی انقلاب اسلامی ایران را پایه و اساس برای انقلاب های دیگر جهان دانست و اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران مخصوص ایران و شیعه نیست و به جغرافیای خاصی محدود نمی شود بلکه به کل امت اسلامی تعلق دارد و به عنوان یک مسیر درست شایسته رهبری امت اسلامی را دارد.

ابوشریف افزود: امت اسلامی برای غلبه بر چالش ها و رسیدن به موفقیت نیازمند یک طرح واحد، مستقل و منسجم است، طرحی که دربرگیرنده یک برنامه مشترک برای امت اسلامی باشد.

نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در تهران در ادامه به فعالیت های ارزنده شهید حاج قاسم سلیمانی در منطقه اشاره و ابراز کرد: سردار شهید سلیمانی شاگرد انقلاب اسلامی بود، تمام حرکاتش در خدمت امت اسلامی قرار داشت و توانست محور مقاومت در منطقه را تقویت کند.

وی افزود: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی به سوی قدس و فلسطین در حرکت بود، طرح مقابله با غرب و صهیونیسم را به طور جدی دنبال می کرد، تمام توجهش به گلدسته های مسجدالاقصی بود و در فعالیت های مقاومت محور خود هرگز از مسیر منحرف نشد.

ابوشریف بیان داشت: در آخرین دیداری که با شهید سلیمانی داشتم، گفت: «مساله فلسطین یک امتحان الهی در عصر حاضر است و فردای قیامت از مسلمانان پرسیده خواهد شد که برای قدس چه کار کرده اند، هرکس در مساله فلسطین به عنوان یک امتحان الهی در زمان کنونی ناکام شود به جهنم و هرکس سربلند گردد به بهشت خواهد رفت.»

نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در تهران ابراز کرد: سردار سلیمانی جبهه مقاومت را سامان داد و به هدف اصلی اش که همان وحدت امت اسلامی است، نزدیک ساخت.

وی دشمن شناسی شهید سلیمانی را رمز موفقیت این شهید در محور مقاومت خواند و گفت: بسیاری از گروه های اسلامی بدون اینکه دشمن خود را به درستی بشناسند در داخل با دیگر گروه های اسلامی درگیر شدند از جمله در افغانستان به خاطر نشناختن دشمن به جای مبارزه با آمریکا و اسرائیل درگیر جنگ داخلی شدند.

ابوشریف نابودی اسرائیل را موجب سعادت امت اسلامی دانست و افزود: مقاومت باید روی خارج کردن غرب از منطقه و نابودی اسرائیل برنامه ریزی درست داشته باشد، تا زمانیکه اسرائیل به عنوان یک غده سرطانی در منطقه باشد، امت اسلامی به سعادت نمی رسد.

نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در تهران افزود: ما نه تنها با معامله قرن که با نفس اسرائیل مخالف هستیم، مسلمانان در برابر معامله قرن وعده الهی را دارند و براساس بیان صریح قرآن کسانی که وارد مسجدالاقصی شدند، سرانجام با خفت آنجا را ترک خواهند کرد./864/پ202/ب1

امیر خاکراه
ارسال نظرات