۱۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۸
کد خبر: ۶۳۸۷۱۴
نماینده ولی فقیه در فرماندهی حفاظت سپاه پاسداران مطرح کرد؛

انتخابات تشریفاتی است؛ سخنی بدتر از کلام منافقان و دشمنان

انتخابات تشریفاتی است؛ سخنی بدتر از کلام منافقان و دشمنان
حجت الاسلام علیزاده با بیان اینکه شعار مرگ بر ضد ولایت فقیه یک شعار راهبردی است، گفت: انتخابات تشریفاتی است، سخنی بدتر از کلام منافقان و دشمنان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام علیزاده نماینده ولی فقیه در فرماندهی حفاظت سپاه پاسداران، عصر امروز در مدرسه علمیه امام صادق(ع) ورامین گفت: عین الاسد قلب آمریکایی ها در منطقه بود.

وی با استناد به آیات الهی مبنی بر اینکه دشمنان به دنبال آن هستند که شما را خواب غفلت فرا بگیرد تا به شما آسیب برسانند، ادامه داد: مسلمانان هرگز نباید از داشته و سرمایه های خودشان غافل شوند.

حجت الاسلام علیزاده ناامیدی را بدترین غفلت برای مسلمانان برشمرد و ابراز کرد: کسانی که سرمایه و داشته های داخلی را نمی بینند مدام دم از مذاکره می زنند زیرا آنان مستکبران را جوامعی متمدن می بینند.

نماینده ولی فقیه در فرماندهی حفاظت سپاه پاسداران ادامه داد: مسؤولان اگر سرمایه های داخلی را باور داشتند دیگر احساس نمی کردند باید دست به سوی قلدرهای جهانی دراز کنند؛ دشمنان انقلاب اسلامی گرگ صفتانی هستند که در کمین به غارت بردن ثروت و سرمایه های جمهوری اسلامی شب و روز سپری می کنند.

وی با اشاره به اینکه سرمایه های کشور امانتی در دست مسؤولان است، ادامه داد: کسانی که این سرمایه ها را در معرض خطر قرار می دهند باید پاسخگوی مردم باشند؛ سرمایه های کشور نباید به کسانی که نسبت به دشمن غفلت می ورزند سپرده شود.

حجت الاسلام علیزاده با بیان این مطلب که امروز برخی جریان ها دچار خواب غفلت بوده و توجهی به دشمنان گرگ صفت ندارند، اظهار داشت: علما و بزرگان کشور کجا هستند که در برخی مسائل ورود کنند چرا برخی توقع دارند همیشه حضرت آفا ورود کنند.

نماینده ولی فقیه در فرماندهی حفاظت سپاه پاسداران ادامه داد: یکی از ویژگی های شاخص جناب عمار بصیرت و آگاهی بود ایشان برای حفظ ارزش ها و آرمان های دینی خود را سپر امام علی(ع) قرار می داد؛ ولایت آخرین خاکریز است که باید حفظ شود.

وی افزود: رهبر انقلاب می فرمایند: گلایه ای از مستکبران و دشمنان خارجی نیست گلایه از همان جراید و روزنامه ها و آن نمایندگان و مسؤولان تراز بالای کشوری است؛ انتخابات تشریفاتی است همنوا با دشمنان و حتی سخنی بدتر از کلام منافقان و دشمنان انقلاب است.

وی ادامه داد: نماینده های مجلس و دیگر مسؤولان چیزی نمی گوید در حالی که همان فرد از رهگذر انتخابات بر این مسند تکیه زده تا خادم مردم باشد.

حجت الاسلام علیزاده ادامه داد: شعار مرگ بر ضد ولایت فقیه یک شعار توخالی و بی مغز نیست بلکه شعاری از روی آگاهی، بصیرت و راهبردی است. اندیشمندان و صاحب نظران چرا این کلام را محکوم نکردند چرا باید آنقدر سکوت کنند که دیدبان انقلاب شخصا ورود کرده و از حق دفاع کنند./813/پ210/ب1

فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات