۱۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۹
کد خبر: ۶۳۸۷۱۹
جامعه مدرسین با گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب:

فریادهای مرگ بر آمریکا نمونه‌ای حقیقی از ایمان به الله و کفر به طاغوت است

فریادهای مرگ بر آمریکا نمونه‌ای حقیقی از ایمان به الله و کفر به طاغوت است
جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در پیامی با گرامیداشت سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، از آحاد مردم برای حضور دشمن شکن در راهپیمایی 22 بهمن دعوت کرد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری رسا، جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در پیامی با گرامیداشت سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، از آحاد مردم برای حضور دشمن شکن در راهپیمایی 22 بهمن دعوت کرد.

متن پیام به شرح زیر است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی که یکی از نشانه‌های قدرت و صدق وعده‌ی الهی است، با نصرت وامداد خداوند متعال، چهل سال پرافتخار را پشت سر نهاده و پیام حيات‌بخش همراه با منطقِ قوی خود را جهانی کرده است.

نهضتی دینی و مردمی که  با عنایات‌ الهی و توجهات امام‌ عصر (عجل الله تعالی فرجه الشريف) و رهبری امام‌ خمينی (ره‌) به پیروزی رسید و با رهبری حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای(مدظله‌العالی) تداوم يافت، تا امروز ملت رشید ایران شاهد رويش و درخشش نهضت خود در همه صحنه‌ها باشد.

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم چهل و يکمين سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و ایام‌الله دهه فجر را که امسال با ياد و نام سرداران سرافراز اسلام حاج قاسم سليمانی، ابو مهدی المهندس و ياران مقاومت همراه است، به ملت انقلابی ايران و همه مسلمانان و آزادگان جهان تبريک می‌گويد و به شکرانه پيروزی بر طاغوت داخلی، پيوند بی‌سابقه و باشکوه مردم با مجاهدان و قهرمانان مقاومت، رويارويی با طاغوت جهانی و همچنین به‌موجب این پیام الهی "و ذَكِّرْهُمْ بِأَيَّامِ اللَّهِ"، افق‌های روشن فراروی ملت مسلمان و انقلابی را يادآوری می‌کند:

  1. ملت مؤمن ايران اسلامی با ايمان راسخ به سنت‌ها و وعده‌های الهی به جهاد خستگی‌ناپذیر خود در ابعاد علمی، فرهنگی، اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و دفاعی ادامه می‌دهد و به فضل الهی در همه امتحانات سربلند و سرفراز خواهد بود.

 

  1. بخش بزرگی از ناکامی‌ها و شکست‌های آمريکا و جبهه استکبار در غرب آسیا، ثمره خون مجاهدان مقاومت، به‌ويژه شهيدانی چون حاج قاسم و ابو مهدی است. شهيدانی که پیوند و پیمان مردم عزيز ما را با مقاومت محکم و جبهه استکبار و وابستگان آن‌ها را در داخل و منطقه مأيوس و سرافکنده کردند.خون شهدای مقاومت پیام خمینی کبیر را دوباره طنین‌انداز کرده که «ما می‌گوییم تا شرک و کفر هست، مبارزه هست و تا مبارزه هست، ما هستیم.» و این یعنی خون شهیدان هنوز جاری است و شکست توطئه‌های استکباری به‌ویژه طرح ننگین معامله قرن را رقم خواهد خورد.

 

  1. یکپارچگی ملت مسلمان از سويی و غريو موشک‌های آفندی از سرچشمه مقاومت(ایران) که بزرگ‌ترين پايگاه هوايی تروريست‌های آمريکايی در عین الاسد را هدف قرارداد از سوی ديگر ظهور قدرت خدا بود و ایام‌الله ديگری را رقم زد.

 

  1. دستاوردهای انقلاب اسلامی و حاکميت نسبی ارزش‌های دینی، ایران را به باثبات‌ترين و مقتدرترین کشور منطقه تبدیل کرده است. دشمن در تلاش است با انواع جنایت‌ها، فتنه‌ها ، توطئه‌ها، تهدیدها و تحریم‌های اقتصادی، علمی، فرهنگی و حتی ورزشی مانع رشد و پيشرفت اين ملّت شود و اثرگذاری آن را کاهش دهد. بنابراين لازم است ملت مؤمن به‌ويژه نخبگان عزيز فکری، حوزوی و دانشگاهی چونان عقاب‌هايی تيزبين تحرکات پيدا و پنهان دشمن را به‌دقت زير نظر بگيرند و با همگرايی و مجاهدت‌های علمی، درون نظام اسلامی را مستحکم کنند و عظمت و شکوه کشور را به اوج برسانند.

 

  1. رفع يا کاهش وابستگی‌های راهبردی از جمله وابستگی به نفت و تقویت قدرت علمی و فنی کشور مستلزم جهاد در همه زمينه‌هاست که بحمدالله آغاز شده و به‌رغم محدوديت‌های ايجادشده به وسيله دشمن با تأييدات الهی روزبه‌روز شتاب می‌گيرد و از آینده‌ای درخشان خبر می‌دهد.

 

  1. «بايد قوی شويم» اين وظيفه يکايک ملت‌های مسلمان در سراسر جهان است. شرط لازم قوی شدن، تثبيت و ازدياد ايمان است که اساسی‌ترين مطلوب الهی و بنيادی‌ترين عامل برتریِ بندگان صالح خداست؛ «اَنتُمُ الاَعلَونَ اِن کُنتُم مُؤمِنین».(آل‌عمران: 139) گوهر يگانه ايمان آن‌گونه که خدای تعالی معيّن فرموده به همه قدرت‌ها و قوت‌ها معنی می‌دهد. لذا امت اسلامی باید در همه زمينه‌ها به حداکثر توانايی ممکن برسد.

 

  1. ملت ما با حضور در راهپيمايی بزرگ يوم‌الله 22 بهمن بار دیگر صبر و شکر خود را به نمایش خواهد گذاشت و با تقویت همگرايی جهانی آزادگان، پیام روشنی به دشمنان مستکبر و اغوا شدگان غرب غدّار خواهد داد. فریادهای مرگ بر آمریکا نمونه‌ای حقیقی از ایمان به الله و کفر به طاغوت است و راهپیمایی عظیم 22 بهمن جلوه‌ای از شکرگزاری ملت ایران از نعمت نظام الهی، مقاومت و شهدای قهرمان است.

 

و السلام علیکم و رحمه الله و برکاته

محمد یزدی

رئیس شورای عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم

محمد قمین
ارسال نظرات