۱۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۵
کد خبر: ۶۳۸۷۲۰
سفیر یمن در جمهوری اسلامی ایران تأکید کرد؛

ضرورت اتحاد محور مقاومت در برابر متجاوزان

ضرورت اتحاد محور مقاومت در برابر متجاوزان
الدیلمی گفت: محور مقاومت باید متحد باشد تا به هدف اصلی خود یعنی اخراج نیروهای متجاوز برسد، ما باید با اتحاد همکاری و همفکری کنیم تا به یک نتیجه برسیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، ابراهیم محمد الدیلمی، سفیر یمن در جمهوری اسلامی ایران در کنفرانس بین المللی «شهید سلیمانی، جغرافیای مقاومت و امنیت جهانی» که بعد از ظهر امروز در هتل آفتاب ولایت برگزار شد، گفت: نیروهای محور مقاومت سیلی به آمریکا در عین الاسد را ادامه خواهند داد.

وی با اعلام انزجار ملت یمن از آمریکا، اظهار کرد: من به عنوان نماینده ملت مقاوم یمن اعلام می کنم که مردم یمن راه شهادت و مقاومت را ادامه خواهند داد و ملت یمن تاکید دارند که نیروهای عربستان و کشورهای حوزه خلیج فارس باید از یمن اخراج شوند.

الدیلمی با تأکید بر اتحاد محور مقاومت، ابراز کرد: عبدالملک حوثی، رهبر مقاومت یمن تاکید دارد که محور مقاومت باید متحد باشد تا به هدف اصلی خود یعنی اخراج نیروهای متجاوز برسد، ما باید با همکاری و همفکری کنیم تا به یک نتیجه برسیم، ما باید اتحاد خود را بیشتر کنیم.

سفیر یمن در تهران افزود: حمله موشکی ایران به پایگاه آمریکایی عین الاسد یک سیلی بود و نیروهای مقاومت کارهای بیشتر و موثری خواهند کرد و نشان خواهیم داد که جبهه مقاومت موثر و فعال خواهد بود.

وی مسأله فلسطین را موضوع اول یمن خواند و گفت: ملت یمن همیشه تاکید می کند که در کنار فلسطین است، ملت یمن با کمترین امکانات در مقابل نیروهای ائتلاف به سرکردگی عربستان مقاومت می کند و تا پیروزی به راه خود ادامه خواهد داد./864/پ202/ب1

امیر خاکراه
ارسال نظرات