۱۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۲:۱۲
کد خبر: ۶۳۸۷۲۳
مسئول کمیسیون فرهنگی شورای علمای شیعه مطرح کرد؛

ضرورت بصیرت در برابر توطئه های دشمن

ضرورت بصیرت در برابر توطئه های دشمن
حجت ‎الاسلام رضوانی بامیانی گفت: غربی ها برای استمرار تروریسم و تضعیف ما در برابر تروریسم توطئه جدیدی به راه انداخته و هم جان و هم ایمان ما را هدف گرفته است.

حجت ‎الاسلام سید محمدحسین رضوانی بامیانی، مسؤول کمیسیون فرهنگی شورای علمای شیعه در افغانستان در کنفرانس بین المللی «شهید سلیمانی، جغرافیای مقاومت و امنیت جهانی» که بعد از ظهر امروز در هتل ولایت برگزار شد به نقش مردم افغانستان در مقاومت اشاره و اظهار کرد: مردم افغانستان پیشتاز مقاومت فکری در جهان اسلام بودند و اگر که در برخی مقاطع عقب گردهایی داشتند ولی امروز جایگاه ممتازی در محور مقاومت دارند.

وی با قدردانی از زحمات سردار شهید سلیمانی و همراهان ایشان، اظهار کرد: ما اهمیت کار شهدای حرم و شهدای مقاومت را به خوبی درک می کنیم، از آن ها درس می گیریم و همانند آن ها نیز عمل می کنیم، در نقطه نقطه افغانستان جای پای شهید قاسم سلیمانی و یا هم رزمانش و یا همفکرانش وجود دارد.

حجت ‎الاسلام رضوانی بامیانی افزود: شهید سلیمانی اهل تظاهر و خودنمایی نبود، این شهید در سرتاسر عالم اسلام از جمله افغانستان برای مجاهدین و جوانان ما همکار، همرزم و معلم بود.

عضو برجسته شورای اخوت اسلامی ابراز کرد: تئوریسن های غربی در اتاق های فکرشان مفاهیم مهم سیاسی و اجتماعی را برای خود مصادره کرده و آن را برای مردم جهان بزرگنمایی می کنند به عنوان مثال غربی ها خود کمونیسم را ساخته و بزرگ کردند سپس به مردم تلقین کردند که فقط ما می توانیم کمونیسم را شکست بدهیم، آن ها برای هفتاد سال کشورهای جهان و از جمله کشورهای اسلامی را به بهانه دفاع از آن ها در برابر کمونیسم، غارت کردند.

مسئول کمیسیون فرهنگی شورای علمای شیعه بیان داشت: امام خمینی اثبات کرد مفهوم مبارزه با کمونیستم تنها در اختیار غرب و لیبرالیسم نیست بلکه ما هم می توانیم با کمونیسم مقابله کنیم در حال حاضر نیز غربی ها مدعی هستند که فقط ما می توانیم با تروریسم مبارزه کنیم، آن ها چرا سردار سلیمانی را شهید کردند؟ چون به قول وزیر دفاع روسیه ایشان کمر تروریسم را در منطقه شکست.

حجت ‎الاسلام رضوانی بامیانی به هوشیاری در برابر توطئه دشمنان تأکید و ابراز کرد: نخبگان ما باید بدانند که غربی ها برای استمرار تروریسم و برای این که ملت ما را در برابر تروریسم تضعیف کنند توطئه جدیدی به راه انداخته اند، دشمن هم جان و هم ایمان ما را هدف قرار داده است و ما باید شرایط را درک کنیم، فردا دیر است./864/پ202/ب1

امیر خاکراه
ارسال نظرات