۲۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۴
کد خبر: ۶۳۸۷۸۲
با اقامه نماز از سوی آیت الله جوادی آملی؛

پیکر آیت الله طبرسی فردا در قم تشییع می شود

پیکر آیت الله طبرسی فردا در قم تشییع می شود
پیکر آیت الله طبرسی فردا با اقامه نماز از سوی حضرت آیت الله جوادی آملی در شهر مقدس قم تشییع می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام محمد قاسمی، مشاور و داماد آیت الله طبرسی امروز در جلسه ستاد ارتحال این عالم ربانی در ساری با تسلیت این ضایعه دردناک، گفت: آیت الله طبرسی بیش از 55 سال از عمر با برکت خود را در استان ولایت مدار مازندران حضور داشتند.

وی با بیان این که این عالم ربانی حق بزرگی بر گردن مردم دیار علویان دارند، افزود: در طول چهار دهه امامت جمعه ساری و همچنین دو دهه نمایندگی ولی فقیه در استان، خدمت به استان و مردم این دیار مهم ترین دغدغه این عالم خدوم بود.

حجت الاسلام قاسمی با اشاره به این که تلاش ها و مجاهدت های صادقانه این عالم وارسته بر کسی پوشیده نیست، خاطرنشان کرد: آیت الله طبرسی به معنای واقعی کلمه خالصانه و صادقانه برای انقلاب، نظام و منطقه تلاش کردند.

وی با بیان این که رفع مشکلات و گرفتاری مردم همواره مهم ترین دغدغه آیت الله طبرسی بود، تصریح کرد: این شخصیت مجاهد و انقلابی، محور وحدت و همبستگی در سطح استان بود.

داماد آیت الله طبرسی در ادامه سخنان خود به تشییع پیکر این مجاهد نستوه فردا در قم اشاره کرد و افزود: پیکر این عالم وارسته فردا از مسجد امام حسن عسکری(ع) به سمت حرم حضرت معصومه(س) تشییع خواهد شد.

حجت الاسلام قاسمی از اقامه نماز از سوی حضرت آیت الله جوادی آملی بر پیکر آیت الله طبرسی در قم خبر داد و خاطرنشان کرد: همچنین قرار است مجلس ختمی نیز در شهر مقدس قم برگزار شود.

وی در ادامه سخنان خود با بیان این که مراسم وداع با پیکر آیت الله طبرسی(ره) غروب روز سه شنبه در مصلی امام خمینی(ره) ساری برگزار خواهد شد، افزود: پیکر این عالم مجاهد و نستوه ساعت نه صبح روز چهارشنبه در ساری تشییع و به خاک سپرده خواهد شد.

داماد آیت الله طبرسی ادامه داد: پیکر این عالم وارسته روز چهارشنبه از میدان شهید قاسمی به سمت میدان شهدا تشییع و در گلزار شهدای ساری به خاک سپرده خواهد شد.

حجت الاسلام قاسمی در بخش پایانی سخنان خود همچنین از برگزاری مجلس بزرگداشت آیت الله طبرسی روز پنج شنبه از ساعت 9 تا 12 ظهر در مصلی امام خمینی(ره) ساری خبر داد و گفت: مراسم با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین مروی، تولیت آستان قدس رضوی و مداحی میرداماد برگزار خواهد شد./950/پ310/ب1

افشین ایمانی
ارسال نظرات