۲۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۲
کد خبر: ۶۳۸۷۸۳
امام جمعه آبادان:

خوزستانی‌ها در یوم الله ۲۲ بهمن دشمنان را ناامید می‌کنند

خوزستانی‌ها در یوم الله ۲۲ بهمن دشمنان را ناامید می‌کنند
امام جمعه آبادان گفت: تشخیص و ورود به موقع، برخورداری از بصیرت، دشمن شناسی و ناامیدسازی دشمنان از خصایص خوزستانی‌ها است.
حجت الاسلام علی ابراهیمی پور، امام جمعه آبادان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با تبریک فرارسیدن یوم الله ۲۲ بهمن ماه عنوان داشت: دشمن شناسی، موقعیت شناسی و تبعیت از رهبری و ولایت از ویژگی‌های مردم استان است و هشت سال دفاع مقدس بهترین و گویاترین سند در صحت ویژگی‌های ذکر شده می‌باشد.

امام جمعه آبادان با بیان اینکه خوزستانی‌ها در همه سختی‌ها و فشارها، تحریم‌ها و محدودیت ها، سیل، گرد و خاک ذره‌ای از انقلاب و نظام اسلامی دست نکشیدند، گفت: خوزستانی‌ها و ملت ایران از رهبری و ولایت دست نکشیدند و اوج ولایتمداری را در تشییع پیکیر شهید سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس نشان دادند.

رییس شورای فرهنگ عمومی آبادان با بیان اینکه حضور پرشور در تشییع پیکر شهید سردار سلیمانی، رفراندوم دفاع از ولایت و مقاومت است، تصریح کرد: خوزستانی‌ها مرزی شیعی نشین در ۲۲ بهمن امسال همچون سال‌های گذشته که درگیر گردوخاک و محدودیت‌ها بودند، حماسه ماندگار تاریخی دیگری را رقم خواهند زد.

حجت الاسلام ابراهیمی پور با اشاره به تمجید رهبر انقلاب از حماسه آفرینی‌های خوزستانی‌ها اظهار داشت: خوزستانی‌ها آغازگر حماسه آفرینی در تشییع پیکر شهید سردار سلیمانی بودند، در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن و انتخابات پیش روی مجلس حماسه خواهند آفرید و به یک الگو تبدیل می‌شوند.

وی با بیان اینکه انتخابات، رفراندوم حمایت از نظام اسلامی، ولایت و قانون اساسی است، گفت: تشخیص و ورود به موقع، برخورداری از بصیرت، دشمن شناسی و ناامیدسازی دشمنان از خصایص خوزستانی‌ها است که در انتخابات مجلس و راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن نمود و ظهور پیدا می‌کند.

امام جمعه آبادان با بیان اینکه یک مجلس قوی، دولت را به تحرک وا می دارد، ادامه داد: دولتمردان قدر فرصت‌ها را بدانند و به مردم خدمت کنند هر چند که اعتبارات کم است، اما امکانات و ظرفیت‌های بسیاری وجود دارد که با انسجام بخشی و مدیریت صحیح و سالم بسیاری از مشکلات جامعه حل خواهد شد./۹۴۵۶/ت310/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات