۲۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۳
کد خبر: ۶۳۸۸۲۷
امام جمعه خرم آباد:

عشایر الگوی شاخص اتکا به تولید داخلی هستند

عشایر الگوی شاخص اتکا به تولید داخلی هستند
نماینده ولی فقیه در لرستان به نقش عشایر در رونق اقتصادی اشاره کرد و گفت: عشایر الگوی شاخص اتکا به تولید داخلی هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت‌الاسلام سیداحمدرضا شاهرخی، نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان، عصر امروز در دیدار جمعی از بسیجیان عشایر لرستان، گفت: عشایر در تولید داخلی و رونق اقتصادی جامعه نقش آفرین هستند.

وی با اشاره به زحمات عشایر افزود: کم ادعایی، مهمان نوازی، خوش اخلاقی و تلاش و پشتکار مهم ترین ویزگی قشر عشایر است، این قشر زحمت کش الگوی شاخص اتکا به تولید داخلی هستند.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی اظهار داشت: با تکیه بر این توانمندی ها و ظرفیت هایی که در استان وجود دارد، می توان در رشد اقتصاد استان و رفع مشکلات معیشتی گام های استواری برداشت.

نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به نقش عشایر در پیروزی انقلاب یادآور شد: در صبحدم انقلاب در خدمت انقلاب بودند در همان روزهای انقلاب، عشایر امنیت مناطق و جاده‌ها را تأمین می‌کردند.

وی با اشاره به بیعت عشایر در سال ۵۸ با امام راحل در مدرسه فیضیه قم ادامه داد: عشایر لرستان از سال ۴۲ امام را یاری کردند.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با بیان اینکه پیوند ریشه‌ای بین رهبری و عشایر وجود دارد، افزود: عشایر در دل رهبری از جایگاه ویژه ای برخوردارند و این پیوند دو سویه است./9451/پ203/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۲:۴۰
توجه ایشان به عشایر ارزش دارد.
0
0