۲۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۳:۴۹
کد خبر: ۶۳۸۸۴۷
سردار فدوی:

وحدت کلمه امت اسلامی بنیان استکبار را ریشه کن خواهد کرد

وحدت کلمه امت اسلامی  بنیان استکبار را ریشه کن خواهد کرد
جانشین فرمانده سپاه با بیان اینکه اگر وحدت کلمه میان امت اسلامی محقق شود بنیان استکبار ریشه کن خواهد شد، گفت: گفتمان انقلاب می تواند میان امت اسلامی وحدت کلمه ایجاد کند.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری رسا، سردار علی فدوی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امشب در همایش «اخراج آمریکا، مقدمه نابودی اسرائیل» که به مناسبت نخستین سالگرد تأسیس جبهه جهانی شباب المقاومه و اربعین شهیدان والامقام حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس در مصلای قدس قم برگزار شد، ضمن تبریک ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی، پیروزی انقلاب را ثمره تبعیت مردم از امام خمینی(ره) دانست و گفت: مردم ایران با تبعیت از ولایت توانستند به وحدت کلمه برسند و انقلاب اسلامی را به پیروزی برسانند.

وی با اشاره به اینکه ملت ایران با تبعیت از حضرت امام(ره) ریشه حکومت 2 هزار و 500 ساله شاهنشاهی را سوزاندند، ادامه داد: انقلاب اسلامی توانست میان آحاد ملت ایران وحدت کلمه ایجاد کرد؛ گفتمان انقلاب می تواند میان امت اسلامی نیز وحدت کلمه ایجاد کند.

سردار فدوی با بیان اینکه اگر امت اسلام به وحدت کلمه دست پیدا کند جبهه استکبار توان مقابله با آن را نخواهد داشت، خاطرنشان کرد: ما در حالی چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را جشن می گیریم که شیطان بزرگ و جبهه استکبار در طول این مدت بدون حتی یک روز تعطیلی با ما دشمنی ورزیده و نه تنها از شدت دشمنی خود کم نکرده، بلکه روز به روز بر آن افزوده است.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه دشمن از لحاظ مادی دست برتر را دارد، اما به لحاظ معنوی توانایی مقابله با انقلاب اسلامی را ندارد، اظهار داشت: امت اسلامی هنگامی که به تکالیفی که از سوی امامین انقلاب برایش مقرر می شود عمل کند، بدون شک به پیروزی خواهد رسید.

وی با بیان اینکه اگر به وظایف خود به درستی عمل کنیم خداوند ما را به پیروزی خواهد رساند، بیان کرد: بر اساس فرموده امام راحل ما مکلف به انجام وظیفه هستیم و کاری به نتیجه نداریم؛ این سخن بدان معنا نیست که نتیجه امور مهم نباشد، بلکه بدین معنا است که اگر وظیفه خود را درست انجام دهیم، خداوند نتیجه را به نفع ما رقم خواهد زد.

سردار فدوی با بیان اینکه اگر وحدت کلمه در میان امت اسلامی محقق شود بنیان جبهه استکبار ریشه کن خواهد شد، عنوان کرد: امروز ما حتی یک روز را هم در زمینه افزایش قدرت و اقتدار انقلاب اسلامی از دست نمی دهیم.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ادامه با اشاره به تقویت روز افزون جبهه مقاومت در منطقه به ویژه یمن و لبنان ابراز داشت: امروز ملت مظلوم یمن علیرغم همه تحریم ها و تنگناها هر چند وقت از موشک های جدید خود رونمایی می کنند.

وی با بیان اینکه با ادامه یافتن خط جهاد دنیای اسلام به جبهه مقاومت تبدیل خواهد شد، تأکید کرد: بدون شک با جهانی شدن جبهه مقاومت بنیان ظلم و جور و استکبار جهانی از بین خواهد رفت./841/

گزیده های از خبر را می توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید

تعداد بازدید : 0
حسین ثالث موید
ارسال نظرات