۲۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۰:۰۷
کد خبر: ۶۳۸۸۵۳
از سوی جبهه جهانی شباب المقاومه؛

مراسم گرامیداشت اربعین شهید حاج قاسم سلیمانی در قم برگزار شد

مراسم گرامیداشت اربعین شهید حاج قاسم سلیمانی در قم برگزار شد
همایش «اخراج آمریکا، مقدمه نابودی اسرائیل» با حضور سردار فدوی به مناسبت اربعین شهیدان والامقام حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس در قم برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، همایش «اخراج آمریکا، مقدمه نابودی اسرائیل» یکشنبه شب با حضور سردار فدوی جانشین فرماندهد کلی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و حجت الاسلام والمسلمین سید هاشم صفی الدین رییس مجلس تنفیذی حزب الله لبنان به مناسبت نخستین سالگرد تأسیس جبهه جهانی شباب المقاومه و اربعین شهیدان والامقام حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس در مصلی قدس قم برگزار شد.

بر اساس این گزارش، آیات عیسی قاسم، عباس کعبی و محسن اراکی و خانواده محترم حاج قاسم سلیمانی نیز در این مراسم حضور داشتند.

تفکر آمریکایی نیز باید به همراه نیروهای نظامی اش از منطقه خارج شود

حجت الاسلام محمد اسماعیل پورهواشمی در ابتدای این همایش به قرائت بیانیه ای به مناسبت نخستین سالگرد تأسیس جبهه جهانی شباب المقاومه پرداخت و با اشاره به ضرورت توجه به شخصیت بین المللی شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: امروز خون حاج قاسم سلیمانی زورگویان عالم و استکبار جهانی را رسوا کرده است.

وی با اشاره به اینکه خون حاج قاسم سلیمانی آمریکای جنایتکار، رژیم صهیونیستی و ایادی منطقه ای آنها را نابود خواهد کرد، ادامه داد: رهبر معظم انقلاب فرمودند ثمره خون این شهدای بزرگوار خروج جبهه استکبار جهانی به ویژه آمریکای جنایتکار از منطقه خواهد بود.

حجت الاسلام پورهواشمی اظهار داشت: جبهه جهانی شباب المقاومه تأکید دارد که خروج آمریکایی ها از منطقه تنها معطوف به خروج نیروهای نظامی جبهه تروریست استکبار جهانی نیست، بلکه باید تفکر و رویکردهای اجتماعی و سیاسی آمریکا نیز از منطقه زدوده شود.

اگر وحدت کلمه در میان امت اسلامی محقق شود بنیان جبهه استکبار ریشه کن خواهد شد

همچنین سردار فدوی در ادامه با بیان اینکه اگر وحدت کلمه در میان امت اسلامی محقق شود بنیان جبهه استکبار ریشه کن خواهد شد، عنوان کرد: امروز ما حتی یک روز را هم در زمینه افزایش قدرت و اقتدار انقلاب اسلامی از دست نمی دهیم.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ادامه با اشاره به تقویت روز افزون جبهه مقاومت در منطقه به ویژه یمن و لبنان ابراز داشت: امروز ملت مظلوم یمن علیرغم همه تحریم ها و تنگناها هر چند وقت از موشک های جدید خود رونمایی می کنند.

وی با بیان اینکه با ادامه یافتن خط جهاد دنیای اسلام به جبهه مقاومت تبدیل خواهد شد، تأکید کرد: بدون شک با جهانی شدن جبهه مقاومت بنیان ظلم و جور و استکبار جهانی از بین خواهد رفت.

تا آزادی قدس شریف از پای نخواهیم نشست

حجت الاسلام والمسلمین صفی الدین رییس مجلس تنفیذی حزب الله لبنان نیز در این مراسم به ایراد سخن پرداخت و با تأکید بر اینکه خون حاج قاسم سلیمانی سبب خروج آمریکا از منطقه و آزادی قدس شریف خواهد شد، مطرح کرد: حاج قاسم سلیمانی یک فرمانده عادی نبود، بلکه از اخلاق، عطوفت، شجاعت و محبت بسیاری برخوردار بود و برای همین خداوند او را برگزید و شهادت را نصیبش کرد؛ او به وجود آورنده پیروزی های بزرگی در منطقه بود و خون او دشمنان را شکست داده و از منطقه خارج خواهد کرد؛ به برکت این خون پاک قدس از چنگال صهیونیست رهایی می یابد.

وی با اشاره به اینکه یقینی که شهید سلیمانی در مسیر خود برای شکست داعش داشت او را به سوی پیروزی هدایت کرد، اظهار کرد: سردار سلیمانی یقین داشت که قدس شریف آزاد خواهد شد و اسرائیل با مقاومت محو خواهد شد؛ این آرزو در این زمان با مقاومت و جوانان مقاومت و در سایه تدابیر رهبر معظم انقلاب محقق خواهد شد.

رییس مجلس تنفیذی حزب الله لبنان در پایان با بیان اینکه ما تا آزادی قدس شریف از پای نخواهیم نشست، تصریح کرد: ای جوانان جبهه مقاومت باید بدانید که شما نه تنها بهترین جوانان امت اسلام، بلکه بهترین جوانان همه جهان هستید، زیرا به نعمت بهترین و شریف ترین رهبر در جهان نائل شده اید؛ امروز بسیاری از جوانان دنیا غرق در شهوت رانی هستند، اما شما به دنبال احیای مبانی دین هستید و این سرمایه بسیار بزرگی است./841/پ202/ب1

حسین ثالث موید
ارسال نظرات