۰۹ مهر ۱۳۹۸ - ۰۰:۰۳
کد خبر: ۶۲۲۴۱۵
حجت الاسلام پورهواشمی خبر داد؛

راه اندازی موکب جبهه جهانی شباب المقاومه با شرکت جوانان بیش از ۱۰۰ کشور

راه اندازی موکب جبهه جهانی شباب المقاومه با شرکت جوانان بیش از ۱۰۰ کشور
حجت الاسلام پورهواشمی از راه اندازی موکب جبهه جهانی شباب المقاومه با شرکت جوانان بیش از ۱۰۰ کشور خبر داد و گفت: شباب المقاومه به الگوی سایر کشور‌ها تبدیل شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام محمد اسماعیل پورهواشمی دبیرکل جبهه جهانی شباب المقاومه دوشنبه شب در نخستین مراسم گرامیداشت شهید هادی نصرالله فرزند سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان که در مجتمع امام خمینی(ره) گلزار شهدای قم برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید سید هادی نصرالله گفت: امسال نخستین سالی است که سید حسن نصرالله اجازه دادند که برای فرزند شهیدشان مراسم گرامیداشت برگزار شود و ما نیز این فرصت را مغتنم شمردیم و مراسم کنونی را برگزار کنیم.

وی ادامه داد: جبهه جهانی شباب المقاومه از جوانان بیش از 60 کشور دنیا تشکیل شده است و تحت لوای علمای بزرگواری همچون آیت الله اعرافی فعالیت های خود را دنبال می کند.

حجت الاسلام پورهواشمی خاطرنشان کرد: مراسم تأسیس جبهه شباب المقاومه در اسفندماه سال گذشته در حوزه علمیه امام کاظم(ع) برگزار شد؛ این جبهه پلی میان جوانان ارزشی و انقلابی کشورهای مختلف بوده و خلاهایی که میان سازمان های بین المللی وجود دارد را به صورت کاملاً آتش به اختیار پر می کند.

دبیرکل جبهه جهانی شباب المقاومه با اشاره به اینکه امروز جبهه جهانی شباب المقاومه به الگویی بسیار خوب برای سایر کشورها تبدیل شده است، عنوان کرد: قرار است که این جبهه جهانی در هر ماه یک هیأت تراز تمدن نوین اسلامی برگزار کند؛ ما ماهی یک مرتبه مراسمی را به همراه تجلیل یکی از شخصیت هیا تراز جبهه مقاومت برگزار خواهیم کرد.

وی تأکید کرد: سید حسن نصرالله پسر خودشان را به میدان نبرد فرستادند و ایشان نیز پس از مجاهدت های فراوان با تیر مستقیم رژیم منحوس صهیونیستی به شهادت رسیدند.

حجت الاسلام پورهواشمی از راه اندازی موکب جبهه جهانی شباب المقاومه در ایام اربعین در کربلای معلی خبر داد و افزود: در ایام اربعین در شهر کربلا در بلوار علی بن الحسین(ع) موکب بزرگی را با حضور جوانان بیش از 100 میلیت در راستای جهانی سازی اربعین تشکیل داده و فعالیت های خود را در زمینه های فرهنگی و خدماتی آغاز خواهیم کرد./841/پ202/ب1

گزیده ای از خبر را می توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید

تعداد بازدید : 11
حسین ثالث موید
ارسال نظرات