۲۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۹
کد خبر: ۶۳۸۸۶۵
حجت الاسلام والمسلمین قائم مقامی:

سردار سلیمانی یک انقلابی واقعی بود

سردار سلیمانی یک انقلابی واقعی بود
استاد حوزه علمیه با بیان اینکه سردار سلیمانی یک انقلابی واقعی بود، گفت: سردار سلیمانی متدین بودن را در گرو درک انقلاب می دانست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمد قائم مقامی استاد حوزه علمیه، شب گذشته در مراسمی که به مناسبت ایام دهه فجر در مسجد جامع غدیرخم برگزار شد، گفت: انقلاب اسلامی آغاز دولت آل محمد(ص) است.

وی افزود: پیش از پیروزی انقلاب اسلامی دو قدرت بزرگ کمونیست و نظام سرمایه داری در جهان حکومت می کردند و مدعی بودند که می توانند جهان را اداره کنند در این مقطع بود که انقلاب اسلامی پیروز شد و این ادعا را باطل کرد.

حجت الاسلام والمسلمین قائم مقامی در ادامه بیان داشت: کسی در دنیا باور نمی کرد دین می تواند حکومت کند اما با پیروزی انقلاب اسلامی جهان شاهد ایجاد یک حکومت دینی بود.

استاد حوزه علمیه با اشاره به اینکه در عصر کنونی رویکرد مردم به دین افزایش یافته است، عنوان کرد: سعادت بشری تنها در سایه حاکمیت دین توسط اولیای الهی امکان پذیر خواهد بود.

وی با تاکید بر اینکه حاکمیت ولایی ضامن حل مشکلات جهانی است، گفت: انقلاب اسلامی زمینه ساز تحقق حاکمیت ولایی الهی است.

حجت الاسلام والمسلمین قائم مقامی ادامه داد: اگر امروز می بینیم عتبات آزاد شده به برکت انقلاب اسلامی است و دشمن خوب می داند این آزادی چه معنایی دارد و چه آزادی هایی در پیش خواهد داشت.

استاد حوزه علمیه بیان داشت: با توجه به صحنه و وضع موجود جهان همه منتظر هستند وضع جهان به زودی مشخص شود.

وی افزود: امروز جهان می خواهد بداند آیا مستکبران و شیطان بزرگ می تواند تا ابد دین را نابود کند یا اینکه دین الهی است ابلیس را از صحنه جهان بیرون خواهد کرد.

حجت الاسلام والمسلمین قائم مقامی ادامه داد: با توجه به فرمایش الهی که حاکمیت جهان از آن مستضعفان خواهد بود، دنیا مقدمه رسیدن به آخرت است و شیطان نمی تواند در این جهان حاکم باشد و انسان رستگار شود.

استاد حوزه علمیه ابراز کرد: نمی‌شود انسان با تبعیت از طاغوت خدا پرست باشد چرا که طاغوت هرگز نمی تواند دین را ترویج کند. دین و سیاست باهم مرتبط هستند و انقلاب اسلامی تجربه موفقی از حاکمیت الهی و مقدمه ظهور به شمار می رود.

وی در پایان با بیان اینکه سردار سلیمانی یک انقلابی واقعی بود، اظهار داشت: این شهید بزرگوار می گفت کسی نمی تواند در این زمان متدین باشد مگر با درک جریان انقلاب اسلامی؛ حقیقت دین در انقلاب اسلامی تجلی یافته است./813/پ202/ب1

فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات