۲۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۷
کد خبر: ۶۳۸۸۹۹

اولین اکران عمومی فیلم سینمایی «صبح نزدیک» با بازی امین زندگانی

اولین اکران عمومی فیلم سینمایی «صبح نزدیک» با بازی امین زندگانی
فیلم سینمایی «صبح نزدیک» پنجشنبه ۲۴ بهمن ماه با حضور کارگردان اثر در حوزه هنری تهران اکران خواهد شد.

به گزارش سرویس فرهنگی اجتماعی خبرگزاری رسا، فیلم سینمایی «صبح نزدیک» پنجشنبه ۲۴ بهمن ماه با حضور کارگردان اثر در حوزه هنری تهران اکران می‌گردد و اکران این فیلم نیز با پرسش و پاسخ با محمدرضا اسلاملو، کارگردان اثر همراه خواهد بود.

خلاصه داستان: فیلمساز ایرانی (رضا) به کمک پیتر اهل لبنان، سرگرم ساخت فیلمی مستند درباره اسرار شکست اسرائیل و علت بوجود آمدن تروریست های تکفیری می باشند. آنها برای بازگرداندن یکی از بستگان سالخورده پیتر عازم سوریه می شوند اما در بازگشت به دست تروریست ها اسیر می شوند. تروریست ها قصد دارند همه زندانیان اسیر را سپر انسانی نمایند . اسیران مقاومت می کنند اما با شلیک بی رحمانه تروریست ها تعدادی از آنان به قتل می رسند . باقیمانده اسیران زندانی نومیدانه در انتظار مرگ هستند. اما درآخرین شب، قبل از صبح رضا که به شدت مجروح شده همراه با سایر اسیران دسته جمعی به درگاه خداوند ملتمسانه دعا می کنند و ...

فیلم «صبح نزدیک» با هدف آشناکردن مخاطبان با بخشی از تاریخ جهان، مباحث آخرالزمانی و برملا کردن دست‌های پنهان صهیونیسم در جنگ‌های منطقه ساخته شده است.

محمدرضا اسلاملو، کارگردان فیلم می گوید: ایده ساخت این فیلم، زمانی در ذهن من ایجاد شد که برای شبکه پرس تی‌وی سریال می‌ساختم و یک کشیش آمریکایی را دیدم که گریه می‌کرد و می‌گفت: «صهیونیست‌ها ما را فریب دادند». شما در این فیلم مشاهده می کنید که با تحریف انجیل و تحت عنوان «جنگ مقدس» آمریکایی‌ها را وادار کردند تا با هزینه و قوای نظامی خود برای بقای اسرائیل بجنگند.

 

خبر/ اولین اکران عمومی فیلم سینمایی «صبح نزدیک» با بازی امین زندگانی

 

در این مراسم همچنین اسماعیل شفیعی سروستانی با موضوع «مکاشفات یوحنا» به سخنرانی خواهد پرداخت. این برنامه که یکصد و سی نهمین نشست از سلسله نشست های ماهانه فرهنگ مهدوی است، پنجشنبه ۲۴ بهمن ماه راس ساعت ۱۴ برگزار می شود. گفتنی است شرکت در این مراسم برای عموم علاقمندان آزاد و رایگان است و در حاشیه این نشست محصولات فرهنگی و مهدوی نیز عرضه خواهد شد.

نشانی محل برگزاری: تهران، خیابان سمیه، نرسیده به پل حافظ، حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی، سالن سوره /882/ 303/

ارسال نظرات