۲۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۴
کد خبر: ۶۳۸۹۰۸
معاون تهذیب مدرسه علمیه امام حسن رفسنجان:

دشمن از طریق رسانه‌ها درپی کمرنگ کردن حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن است

دشمن از طریق رسانه‌ها درپی کمرنگ کردن حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن است
حجت الاسلام پورطاهری با اشاره به حضور مردم در راهپیمایی، گفت: مردم با وجود مشکلات اقتصادی در کشور، نظام و انقلاب خود را دوست دارند و در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت خواهند کرد.
حجت الاسلام وحید پورطاهری معاون تهذیب مدرسه علمیه امام حسن (ع) شهر رفسنجان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، با اشاره به حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن، گفت: حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن نشان دهنده دوست داشتن نظام و انقلاب اسلامی است.
 
وی افزود: گام دوم انقلاب با حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن اجرا شدنی است و کسانی که در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت کنند مبانی انقلاب اسلامی را هم دنبال و عملی می‌کنند.
 
حجت الاسلام پورطاهری با اشاره به این که آمریکا از بین رفتنی است، ابراز داشت: دولت آمریکا در جهان به یک دولت ضعیف و ناکارآمد تبدیل شده است و خروج آمریکا از منطقه هدف اول انقلاب اسلامی است.
 
وی با بیان این که مردم با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن وفاداری خود را به انقلاب و نظام نشان می‌دهند، اظهار داشت: دشمن با وجود مشکلات اقتصادی در کشور به دنبال تخریب انقلاب اسلامی ایران است.
 
معاون تهذیب مدرسه علمیه امام حسن (ع) خاطرنشان کرد: مردم با وجود مشکلات اقتصادی در کشور، نظام و انقلاب خود را دوست دارند و در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت خواهند کرد.
 
وی با بیان این که دشمنان از طریق فضا‌های مجازی و رسانه‌ها به دنبال کمرنگ کردن حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن هستند، تصریح کرد: دشمنی آمریکا برای ملت ایران ثابت شده است و دشمن از هر راهی استفاده می‌کند تا جمهوری اسلامی را از بین ببرد.
 
حجت الاسلام پورطاهری در پایان گفت: ادامه دادن راه امام خمینی وظیفه مردم و مسؤولان است و خروج آمریکا از منطقه یکی از آرمان‌های انقلاب اسلامی شمرده می‌شود./۱۳۸۰/ت310/ب1
ارسال نظرات