۲۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۴
کد خبر: ۶۳۸۹۰۰
نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی:

راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال ضربه کوبنده ملت انقلابی ایران به دشمن خواهد بود

راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال ضربه کوبنده ملت انقلابی ایران به دشمن خواهد بود
نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی گفت: به یاری خداوند بزرگ راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال در چهلم شهید سلیمانی، ضربه کوبنده ملت انقلابی ایران بر دشمن خواهد بود.

حجت‌الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، با گرامیداشت فرارسیدن یوم‌الله 22 بهمن، اظهار کرد: ایام دهه فجر برای ملت ما، بی‌بدیل و بی‌نظیر است؛ زیرا آن ایام پس از ۱۵ سال قیام و نهضت و انقلاب مردم به نتیجه رسید و حاکمیت ظالمانه چند هزارساله پادشاهان فروپاشید.

وی با اشاره به ویژگی مشترک این حکومت پوسیده و فاسد، افزود: در حکومت ستم‌شاهی مردم هیچ نقشی در آن نداشتند، رفتار حاکمان در همه ادوار ظالمانه و مستبدانه بود، ثروت کشور به غارت رفته و به کیسه بیگانگان می‌رفت و انواع فساد سرتاپای حکومت را گرفته بود.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی خاطرنشان کرد: در چنین شرایطی دهه فجر از این جهت بی‌بدیل و بی‌نظیر است که ملت ایران در یک حرکت عمومی بی‌نظیر با رهبری و زعامت بی‌بدیل و الهی امام خمینی (ره) تصمیم گرفتند وسط میدان آمدند، از گلوله نهراسیدند و از هیمنه پوشالی رژیم نترسیدند و با بنا نهادن نظام مردم‌سالاری دینی دوران بی‌نظیری را در کشور ایران رقم زدند.

وی افزود: انقلاب اسلامی ایران نماد روشن پیروزی حق بر باطل بود، یک مقابله نفس‌گیر و تاریخ‌ساز در یک قطعه زمانی بسیار حساس که می‌توان آن را مهم‌ترین آوردگاه مبارزه حق و باطل در قرون اخیر دانست.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی گفت: انقلاب اسلامی اتفاقی بی‌نظیر و شگفت‌آور بود که در عین ناباوری به وقوع پیوست و تغییرناپذیری سنت الهی در نصرت حق و شکست باطل را اثبات کرد و سرمنشأ حرکت و جریان بزرگ در تاریخ زندگی انسان‌ها شد.

وی تصریح کرد: اتفاق بزرگی که قطعاً مقدمهٔ پیروزی نهایی حق بر باطل و طلوع خورشید ولایت عظمی است؛ ازاین‌رو باید سالروز پیروزی آن برای همیشه تاریخ گرامی داشته شود.

امام‌جمعه بجنورد با دعوت از اقشار مختلف مردم برای حضور باشکوه در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن، افزود: راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال، حال و هوای دیگری دارد؛ زیرا ۲۲ بهمن ۹۸ اربعین شهادت سردار سلیمانی است که آحاد مردم ما با یاد و نام او در این راهپیمایی شرکت می‌کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی تصریح کرد: به یاری خداوند بزرگ راهپیمایی 22 بهمن امسال در چهلم شهید سلیمانی، ضربه کوبنده ملت انقلابی ایران بر دشمن خواهد بود./9314/ت210/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات