۲۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۹
کد خبر: ۶۳۸۷۶۵
نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی:

راهپیمایی ۲۲ بهمن خون تازه‌ای در رگ‌های انقلاب جاری می‌کند

راهپیمایی ۲۲ بهمن خون تازه‌ای در رگ‌های انقلاب جاری می‌کند
امام‌جمعه بجنورد گفت: ۲۲ بهمن یوم‌الله سرنوشت‌ساز کشور بوده و مراسم گرامیداشت و راهپیمایی این روز در هر سال، خون تازه‌ای در رگ‌های انقلاب جاری می‌کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی، نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی و امام‌جمعه بجنورد، امروز در نشست نهایی ویژه برنامه‌ریزی گرامیداشت یوم‌الله 22 بهمن، اظهار کرد: باید امسال مراسم سالروز پیروزی انقلاب اسلامی باشکوه‌تر از سال‌های گذشته برگزار شود.

وی افزود: با تجربه چله اول و با پشتوانه خون پاک شهید قاسم سیلمانی، انقلاب اسلامی ما در ابتدای چله دوم خود شتاب بیشتری گرفته است؛ ازاین‌رو همه باید بکوشیم در چهل‌ساله دوم انقلاب و نظام اسلامی حوزه تأثیر گسترده‌تر و بیشتری پیدا کند و پیام‌های انقلاب زنده‌تر، برجسته‌تر و کاربردی‌تر در جهان به گوش همه دنیا برسد.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی اضافه کرد: در این راستا راهپیمایی 22 بهمن اهمیت زیادی دارد؛ زیرا 22 بهمن یوم‌الله سرنوشت‌ساز در کشور بوده و این مراسم هر سال خون تازه‌ای در رگ‌های انقلاب جاری می‌کند.

رییس شورای استانی حوزه علمیه خراسان شمالی خاطرنشان کرد: راهپیمایی و تظاهرات 22 بهمن تجدیدعهد با شهدا و امام و ولایت است و باید هرچه باشکوه‌تر برگزار شود، به‌ویژه امسال که ملت ما داغ بزرگی دیده و سردار عزیزی را از دست داده، باید ضربت‌ها کوبنده‌تر باشد تا استکبار جهانی احساس نکند که ما سست شده‌ایم.

وی تصریح کرد: واقعیت این است که انقلاب ما وابسته به شخص و اشخاص نیست بلکه تکیه به اهداف و آرمان‌ها دارد و با وجود شهادت و درگذشت افراد، مسیر خود را ادامه می‌دهد.

رییس شورای فرهنگ عمومی خراسان شمالی اظهار کرد: ازاین‌رو به حاج قاسم به‌عنوان یک فرد نگاه نکنیم؛ بلکه باید این شهید را به‌عنوان یک مکتب ببینیم، مکتب مقاومت که پس از شهادت این شهید بزرگ هم تداوم دارد.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی افزود: جبهه مقاومت یادگار مشخص شهید سلیمانی است که از مرزها عبور کرده و دل‌های زیادی را به سمت خود جذب کرده است، به همین دلیل این جبهه باید گرامی داشته شده و راه شهید سلیمانی ادامه یابد./9314/پ210/ب1

گزیده ای از خبر را می توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید

تعداد بازدید : 1
هادی رحیمی
ارسال نظرات