۱۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۲
کد خبر: ۶۳۸۶۰۹
نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی:

حضور باشکوه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن باطل‌السحر توطئه‌های دشمنان است

حضور باشکوه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن باطل‌السحر توطئه‌های دشمنان است
امام‌جمعه بجنورد گفت: حضور پرشور مردمی در راهپیمایی ۲۲ بهمن و اعلام وفاداری به نظام اسلامی اهمیت بسیاری داشته و باطل‌السحر توطئه‌های دشمن خواهد بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی، نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی و امام‌جمعه بجنورد، امروز در نشست با مسؤولان استانی، با تأکید بر حضور پرشور و شعور ملت انقلابی ایران در مراسم یوم‌الله 22 بهمن، اظهار کرد: این حضور خنثی‌کننده جنگ همه‌جانبه دشمن و تحمیل شکستی دیگر بر استکبار جهانی، برهم زننده نظام محاسباتی دشمن برای برنامه‌ریزی جهت تهدیدات نظامی مستقیم و یا جنگ‌های نیابتی و ناامید سازی دشمن از پیگیری استمرار فشارها و تحریم‌های اقتصادی خواهد بود.

وی ناامید سازی گروه‌ها و جریانات ضدانقلاب خارج نشین که با تصور کاهش پایگاه مردمی نظام، این روزها تحرکات خود را با حمایت مالی سردمداران رژیم‌های مزدور در منطقه دوچندان کرده‌اند را از دیگر دستاوردهای حضور مردمی در مراسم ایام‌الله دهه فجر ذکر کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی اظهار کرد: ایجاد انسجام و افزایش خودباوری در میان نیروهای مدافع نظام و ایجاد انگیزه در میان آن‌ها برای ایستادگی و مقابله با دشمن و خنثی‌سازی طرح‌های آن‌ها علیه نظام اسلامی برخی دیگر از دستاوردهای گرامیداشت باشکوه این ایام است.

وی ایجاد امیدواری بیشتر در میان نیروهای جبهه مقاومت در منطقه به‌ویژه پس از شکست آمریکا در سوریه و هراس رژیم صهیونیستی از قدرت جبهه مقاومت و امیدوار سازی دوستداران انقلاب اسلامی در سراسر جهان پس از جو رسانه‌ای مسموم غرب مبنی بر پایان اقتدار انقلاب اسلامی در ۴۰ سالگی را شمار دیگری از برکات و تأثیرات حضور مردمی در مراسم انقلابی ذکر کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی اظهار کرد: با توجه به این شرایط و ضرورت‌ها به نظر می‌رسد هر کسی که کمترین درک از ضرورت امنیت، آرامش و حیات ایران اسلامی داشته باشد، باید در مراسم دهه فجر به‌ویژه مراسم روز ۲۲ بهمن در سراسر کشور به خیابان‌ها آمده و فریاد مرگ بر آمریکا، مرگ بر انگلیس و مرگ بر اسرائیل را سر دهد.

وی گفت: بر اساس این درک الهی و انسانی راهپیمایی ۲۲ بهمن ضد امپریالیستی‌ترین راهپیمایی ایران محسوب می‌شود و دادن پاسخ به خصومت ورزی‌های بی‌پرده آمریکا و اهانت رئیس‌جمهور آمریکا به ملت ایران و نقشه‌های شوم پنتاگون، سیا و وزارت خارجه آمریکا علیه ملت ایران در این راهپیمایی‌ها امکان‌پذیر است؛ به‌گونه‌ای که جهان این پاسخ آتشین را با گوش خود خواهد شنید و با چشم خود خواهد دید.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی اظهار کرد: با توجه به سناریوی دشمن برای انقلاب اسلامی، حضور پرشور مردمی در راهپیمایی ۲۲ بهمن و اعلام وفاداری به نظام اسلامی اهمیت بسیاری داشته و باطل‌السحر توطئه‌های دشمن خواهد بود./9314/پ210/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات