۱۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۱
کد خبر: ۶۳۸۲۶۶
نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی:

انقلاب اسلامی معادلات قدرت در دنیا را تغییر داده است

انقلاب اسلامی معادلات قدرت در دنیا را تغییر داده است
امام‌جمعه بجنورد گفت: به برکت انقلاب اسلامی امروز معادلات دنیا عوض شده است، به‌گونه‌ای که اکنون یک قدرت اسلام و قدرت دیگر مستکبران عالم هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی، نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی و امام‌جمعه بجنورد، امروز در یادواره شهدای فراشیان، با گرامیداشت دهه مبارک فجر، اظهار کرد: دهه فجر، موعد فتح و فلاح و دهه پر شوکت و پرهیبت و پرعظمتی برای ایران و ایرانی است.

وی با بیان اینکه در چنین ایامی ملت ایران پیشتازی و قهرمانی و جان فدایی خود را در تاریخ به اثبات رساند، اضافه کرد: در دهه فجر امام راحل پس از سال‌ها تبعید به کشور بازگشت و به ما عزت، قدرت، کرامت و سربلندی داد.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی با اشاره به اینکه امروز نام امام در دنیا لرزه بر اندام مستکبران عالم می‌افکند، خاطرنشان کرد: امام به ما قیمت و ارزش داد؛ زیرا امام عدد بود و ما صفر بودیم و اگر صفرهای بی‌قیمت کنار عدد قرار بگیرند، قیمتی می‌شوند.

رییس شورای استانی حوزه علمیه خراسان شمالی تصریح کرد: امام به ما قدرت و عزت داد و در مقابل ما به امام کمک کردیم به‌گونه‌ای که وقتی امام این ملت و امت را پشت سر خود دید با اطمینان خاطر بیشتری علیه رژیم ستم‌شاهی اقدام کرد؛ یعنی هر چه مردم بیشتر شدند قدرت امام هم بیشتر شد.

وی افزود: به واسطه این قدرت بود که در آن زمان امام در جمله‌ای فرمود آمریکا نمی‌تواند هیچ غلطی بکند؛ زیرا این جمله در آن زمان بسیار معنا داشت آن هم در شرایطی که آمریکا در دنیا یکه‌تازی می‌کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی اضافه کرد: این قدرت امام از همراهی مردم نشئت گرفته بود؛ زیرا صفرهایی که در کنار عدد قرار گرفته بودند، قدرت و قیمت انقلاب و نظام را افزایش داده بودند.

رییس شورای فرهنگ عمومی خراسان شمالی اظهار کرد: در انقلاب اسلامی هم امام به این ملت خدمت کرد و هم ما به امام قدرت بخشیدیم تا توانست طلسم ابرقدرتی آمریکا را بشکند.

وی افزود: امروز دیگر آمریکا نمی‌تواند ادعای ابرقدرتی کند؛ زیرا ابرقدرتی مانند ایران به رهبری امام و به برکت خون پاک شهدا در دنیا ظهور کرده است؛ به‌گونه‌ای که اکنون دیگر قدرت شرق و غرب مطرح نیست بلکه مسئله بر سر اسلام و استکبار است.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی گفت: به برکت انقلاب اسلامی امروز معادلات دنیا عوض شده است، به‌گونه‌ای که یک قدرت اسلام و قدرت دیگر مستکبران عالم هستند و اسلام عزیز کاری کرده که قدرت بزرگ دنیا را به زانو درآورده است./9314/پ210/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات