۲۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۴
کد خبر: ۶۳۸۷۴۹
مدیر حوزه علمیه خراسان شمالی:

راهپیمایی پرشور ۲۲ بهمن از مصادیق عملیات جبهه مقاومت علیه استکبار است

راهپیمایی پرشور ۲۲ بهمن از مصادیق عملیات جبهه مقاومت علیه استکبار است
مدیر حوزه علمیه خراسان شمالی گفت: حضور حداکثری مردم در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن و گرامیداشت پرشور این روز، از مصادیق عملیات جبهه مقاومت علیه استکبار است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام حجت سالاری مکی، مدیر حوزه علمیه خراسان شمالی، امروز در نشست نهایی گرامیداشت یوم‌الله 22 بهمن، بر برگزاری پرشور و شعور مراسم راهپیمایی و تظاهرات چهل و یکمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی تأکید کرد.

وی افزود: درواقع حضور حداکثری مردم در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن و چهلم شهید حاج قاسم سلیمانی، به‌عنوان عملیات جبهه مقاومت علیه استکبار مطرح خواهد بود.

حجت‌الاسلام سالاری مکی با تأکید بر بهبود فضاسازی برای این مراسم، اظهار کرد: می‌توان برای ارتقای فضاسازی ویژه این مراسم اقداماتی از قبیل نصب پرچم‌های آمریکا و اسرائیل بر روی زمین و زیر پا گذاشتن آن‌ها انجام داد.

دبیر شورای استانی حوزه علمیه خراسان شمالی خاطرنشان کرد: همچنین پیشنهاد می‌شود ماکت ترامپ ساخته شده و برنامه‌ای به‌صورت رمی جمرات به‌صورت نمادین در مسجد انقلاب و مصلا برگزار شود.

وی تصریح کرد: افزون بر این تهیه پلاکارد و شعار ویژه برای حضور در انتخابات و آرمان‌های جبهه مقاومت در مراسم یوم‌الله 22 بهمن تأثیر مناسبی بر روی مخاطبان و مردم می‌گذارد.

حجت‌الاسلام عظیم آسوده یدکی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان شمالی هم در این نشست از برگزاری محفل انس با قرآن با حضور قاری بین‌المللی حامد شاکرنژاد به مناسبت دهه فجر خبر داد و افزود: این مراسم امروز هم‌زمان با مغرب و عشاء در حرم مطهر حضرت سید عباس بن موسی بن جعفر (ع) بجنورد، برادر گرامی امام رضا (ع) برگزار می‌شود.

وی همچنین بر برگزاری هماهنگ مراسم چهلم شهید سلیمانی در استان تأکید کرد و گفت: باید به‌گونه‌ای برنامه‌ریزی و اقدام کنیم که چهلمین روز شهادت حاج قاسم سلیمانی به‌صورت هماهنگ و منظم در سراسر استان برگزار شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان شمالی تصریح کرد: همچنین باید تلاش شود در چهلمین روز شهادت حاج قاسم سلیمانی، مجالس به‌صورت مردمی از سوی هیئات مذهبی و هیأت امنای مساجد برگزار شده و دستگاه‌ها و نهادها بیشتر نقش هدایتی و نظارتی داشته باشند./9314/پ310/ب1

گزیده ای از خبر را می توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید

تعداد بازدید : 1
هادی رحیمی
ارسال نظرات