۲۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۲
کد خبر: ۶۳۵۰۸۹
مسؤول شورای تبلیغات اسلامی خراسان شمالی:

حضور پرشور مردم در ۲۲ بهمن و انتخابات نقشه‌های دشمنان را نقش بر آب می‌کند

حضور پرشور مردم در ۲۲ بهمن و انتخابات نقشه‌های دشمنان را نقش بر آب می‌کند
مسؤول شورای تبلیغات اسلامی خراسان شمالی گفت: حضور میلیونی و پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن و پس از آن انتخابات اسفند تمام نقشه‌های شوم دشمنان را نقش بر آب می‌کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام محمدعلی سالاری، امروز در نشست ستاد گرامیداشت دهه فجر خراسان شمالی که در آستانه چهل و یکمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی برگزار شد، بر برپایی باشکوه ویژه‌برنامه‌های این ایام تأکید کرد.

وی در ادامه با اظهار همدردی و تسلیت به مردم کرمان و خانواده‌های جان‌باختگان حادثه تشییع جنازه سردار سلیمانی و نیز خانواده‌های جان‌باختگان حادثه سقوط هواپیمای اوکراینی، بر ضرورت مراقبت نسبت به سیاه نمایی و فریب‌کاری دشمنان در این زمینه تأکید و اظهار کرد: واقعیت این است که دشمن هر لحظه در کمین است؛ ازاین‌رو نباید حتی لحظه‌ای از دشمنان خود غفلت کنیم.

این مسؤول همچنین از اقدام مجلس شورای اسلامی و شورای نگهبان، در تصویب و تأیید طرح سه فوریتی تروریست خواندن ارتش و وزارت دفاع آمریکا و نهادهای وابسته به این نهاد، تجلیل کرد.

حجت‌الاسلام سالاری که رییس ستاد گرامیداشت دهه فجر خراسان شمالی هم هست، در ادامه با بیان اینکه تنها راه نجات کشور مقاومت است گفت: امروز مشکل ما جنگ و صلح یا تندرویی و کندروی نیست بلکه امروز مسئله آن چیزی بود که در تشییع سردار سلیمانی دیدیم و آن وحدت و همگرایی بین مسؤولین، روحیه مقاومت، تمرکز به درون و اعتماد به ملت است.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی اظهار داشت: امروز دشمن بعد از حماسه عظیم و بی‌نظیر در مراسم سردار سلیمانی به دنبال دوقطبی گرایی در کشور است؛ ازاین‌رو همه مردم و مسؤولان باید این خطر و هشدار را جدی بگیرند.

حجت‌الاسلام سالاری افزود: ان‌شاءالله به برکت خون‌های مطهر شهدای مقاومت به‌ویژه سیدالشهدای این عرصه، شاهد حضور میلیونی مردم در راهپیمایی 22 بهمن خواهیم بود و علاوه بر آن این ملت در حضور پرشور خود در انتخابات اسفندماه مهر ابطال را بر هیمنه بدخواهان و دشمنان می‌زند.

رئیس ستاد دهه فجر استان در بخش دیگری از سخنان خود با گلایه از برخی از دستگاه‌ها و انتقاد از عدم اجرای برخی مصوبات ستاد گرامیداشت دهه فجر خراسان شمالی از سوی شماری از دستگاه‌های اجرایی استان، تصریح کرد: جلسات ستاد گرامیداشت دهه فجر، برنامه دورهمی نیست که برخی مسؤولان قول بدهند و عمل نکنند؛ به همین دلیل همه مدیران دستگاه‌های عضو باید خود را ملزم به اجرای مصوبات ستاد بدانند./9314/پ310/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات