۱۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۷
کد خبر: ۶۳۸۱۴۲
مسؤول شورای تبلیغات اسلامی خراسان شمالی:

انتقام سخت سپاه مانع عملیاتی شدن تهدیدهای آمریکا علیه ایران شد

انتقام سخت سپاه مانع عملیاتی شدن تهدیدهای آمریکا علیه ایران شد
مسؤول شورای تبلیغات اسلامی خراسان شمالی گفت: انتقام سخت سپاه و اقدام انقلابی در زدن پایگاه‌های عین الاسد، سبب شد آمریکا نتواند تهدیدهای خود علیه ایران را عملی کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام محمدعلی سالاری، مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی، امروز در نشست هماهنگی یادواره شهدای طلبه و روحانی استان، بر برگزاری کیفی و شایسته این مراسم تأکید کرد.

وی با تأکید بر اینکه همه باید تلاش کنیم مرام و مسلک شهدا پاس داشته شود، خاطرنشان کرد: شهدا برای امنیت ایران اسلامی به شهادت رسیدند؛ به‌گونه‌ای که اگر بحث انقلابی و اقدامات انقلابی نبود تاکنون استکبار تهدیدهای خود را عملی کرده بود اما حضور قدرتمندانه انقلابیون در زدن پایگاه‌های عین الاسد سبب شد آمریکا نتواند تهدیدهای خود را عملی کند.

حجت‌الاسلام سالاری اضافه کرد: شهدا برای امنیت و آرامش ایران اسلامی نقش‌آفرینی کردند؛ ازاین‌رو باید در مناسبت‌های ملی و مذهبی ازجمله یادواره‌های شهدا، مراسم 22 بهمن و ... از این منظر از ظرفیت شهدا استفاده کنیم.

رییس ستاد گرامیداشت دهه فجر خراسان شمالی افزود: از همین رو باید گفت حضور و راهپیمایی ملت ایران در مراسم ایام‌الله دهه فجر اهمیت بسیاری داشته و می‌تواند در زمینه‌های مختلف نقش‌آفرینی داشته باشد.

حجت‌الاسلام علی پرهیزکار، مسؤول امور روحانیت در بنیاد حفظ آثار و نشر ارزهای دفاع مقدس خراسان شمالی هم در این نشست، با اشاره به طرح چاپ گسترده کتاب 72 پروانه، اظهار کرد: کتاب شهدای روحانی خراسان شمالی در زمان کنگره سه هزار شهید استان تألیف شده؛ اما هنوز چاپ انبوه نشده و تلاش می‌کنیم به زودی چاپ گسترده این کتاب اجرایی شود.

وی افزود: امور روحانیت در بنیاد حفظ آثار و نشر ارزهای دفاع مقدس خراسان شمالی درزمینهٔ برگزاری یادواره 72 شهید طلبه و روحانی استان نهایت همکاری را با سایر نهادها خواهد داشت.

حجت‌الاسلام پرهیزکار با تأکید بر اقدامات محتوایی در این یادواره، اضافه کرد: جمع‌آوری دست‌نوشته‌های طلاب و شهدای روحانی از سوی معاونت پژوهش مدارس علمیه شهرستان‌های مختلف استان می‌تواند در این زمینه راهگشا باشد تا طی فراخوانی به بهترین دست‌نوشته یا دل نوشته هدایایی هم تقدیم شود./9314/پ310/ب1

گزیده ای از خبر را می توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید

تعداد بازدید : 2
هادی رحیمی
ارسال نظرات