۲۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۱:۱۰
کد خبر: ۶۳۸۹۶۷
امام جمعه هویزه:

راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن به رخ کشیدن اقتدار انقلاب اسلامی است

راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن به رخ کشیدن اقتدار انقلاب اسلامی است
امام جمعه هویزه با اشاره به اینکه ۲۲ بهمن سالروز حماسه آفرینی ملت ایران است، گفت: قدرت، شوکت و ابهت انقلاب اسلامی در ۲۲ بهمن به رخ جهانیان کشیده می‌شود.
حجت الاسلام ناصر حمزه نژاد، امام جمعه هویزه، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به اینکه ۲۲ بهمن سالروز حماسه آفرینی ملت ایران است، اظهار داشت: قدرت، شوکت و ابهت انقلاب اسلامی در ۲۲ بهمن به رخ جهانیان کشیده می‌شود، چنین روزی از ایام الله است.

امام جمعه هویزه با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی با شهید و شهادت به پیروزی رسید، افزود: استمرار و عظمت آن با شهید و شهادت است و امسال شاهد لطف دیگری از خداوند برای ملت شهیدپرور بودیم که حضور میلیونی در مراسم تشییع پیکر شهید سردار سلیمانی داشتند.

رییس شورای فرهنگ عمومی هویزه با اشاره به اینکه مردم با شکوهی مثال زدنی اربعین شهید سردار سلیمانی و  یوم الله ۲۲ بهمن را پاس خواهند داشت، گفت: ایرانی‌ها با هر طیف، قومیت و گرایش برای دفاع و استمرار انقلاب اسلامی و به جلو حرکت دادن آن از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنند.

حجت الاسلام حمزه نژاد با بیان اینکه در انقلاب اسلامی پیشرفت‌های در خور توجهی حاصل شده است، خاطرنشان کرد: مردم با حضورشان، دشمنان را مأیوس و ناراحت خواهند ساخت و در عین حال خوشحالی جبهه مقاومتی که برگرفته از آرمان‌های انقلاب و امام است، را به وچود می‌آورند.

وی تصریح کرد: مسیر راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن در هویزه از میدان امام رضا (ع) تا میدان قمر بنی هاشم با حضور مسئولان و نهاد‌های مختلف خواهد بود./۹۴۵۶/ت303/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات