۲۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۰
کد خبر: ۶۳۸۸۴۳
معاون پژوهش شبکه جهانی الاهواز:

۲۲ بهمن آغاز فصلی جدید در تاریخ انقلاب اسلامی است

۲۲ بهمن آغاز فصلی جدید در تاریخ انقلاب اسلامی است
علی نژاد با تأکید بر ضرورت بزرگداشت یوم الله ۲۲ بهمن ماه، گفت: ۲۲ بهمن پایان بخش زندگانی نظام شاهنشاهی و آغاز فصل جدیدی در تاریخ انقلاب اسلامی است.
عبدالکاظم علی نژاد، تاریخ نگار خوزستانی و معاون پژوهش شبکه جهانی الاهواز، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با بیان اینکه ۲۲ بهمن نقطه عطف تاریخ ایران و پایان بخش زندگانی نظام شاهنشاهی بود، خاطرنشان کرد: ۲۲ بهمن فصل جدیدی در تاریخ انقلاب اسلامی ایجاد کرد، یادآوری چنین روزی در حقیقت یادآوری رشادت‌ها و جانبازی‌های و فداکاری‌های فرزندان ایران و پاسداشت دستاورد‌های انقلاب اسلامی است.

تاریخ نگار خوزستانی با اشاره به اینکه ۲۲ بهمن باید هر سال پرشورتر برگزار شود، ادامه داد: انقلاب اسلامی معادلات منطقه‌ای را دگرگون و حرکت نوینی در غرب آسیا به نام محور مقاومت تأسیس کرد، تا پیش از ظهور انقلاب اسلامی، جنگ کشور‌های عربی با رژیم صهیونیستی بیش از یک هفته طول نمی‌کشید، اما اکنون محور مقاومت قدرت‌های بزرگ جهانی را به چالش کشانده است.

معاون پژوهش شبکه جهانی الاهواز با بیان اینکه قدرت‌های بزرگ در نتیجه ظهور محور مقاومت از اجرای بسیاری از ایده هایشان صرف نظر کردند، اضافه کرد: اگر انقلاب اسلامی به وقوع نمی‌پیوست شعار از نیل تا فرات صهیونیست‌ها تحقق پیدا می‌کرد، اما اکنون صهیونیست‌ها تنها دیوار‌های بتنی به روی خود کشیدند.

علی نژاد با دعوت از همگان به ویژه جوانان برای حضور در راهمپیایی یوم الله ۲۲ بهمن ماه، آن را نوید دهنده آینده روشن و تابناک و آغاز تولد قدرتی برشمرد که جزو ابرقدرت‌ها خواهد شد.

وی راهپیمایی ۲۲ بهمن را یک شاخص و لیله القدر انقلاب اسلامی دانست و گفت: برگزاری باشکوه یوم الله ۲۲ بهمن دشمنان را ناامید خواهد کرد، اما برگزاری ضعیف آن، دشمنان را به یورش و انجام اقدامات تجاوزکارانه امیدوارتر می‌سازد./۹۴۵۶/ت303/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات