۲۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۲
کد خبر: ۶۳۸۹۷۱
حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی:

رفع مشکل بیکاری و معیشتی بزرگ ترین خدمت به مردم است

رفع مشکل بیکاری و معیشتی بزرگ ترین خدمت به مردم است
نماینده ولی فقیه در لرستان بزرگ ترین خدمت به مردم را رفع مشکلات بیکاری و معیشتی خواند و گفت: انتظار می رود در این زمینه مسؤولان در مقام عمل اقدام کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی، نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد، ظهر امروز در ستاد اقتصاد مقاومتی لرستان که با حضور وزیر راه و شهرسازی در استان برگزار شد، گفت: بیکاری مهم ترین مشکل استان و خانواده های لرستانی است.

وی با تأکید بر ضرورت تلاش برای رفع مشکل بیکاری جوانان لرستانی خاطرنشان کرد: این مشکل ریشه بسیاری از آسیب ها و مفاسد اجتماعی است.

نماینده ولی فقیه در لرستان تأکید کرد: موقعیت استان لرستان و رفع مشکلات استان نیازمند نگاه ویژه مسؤولان است، انتظار می رود مسؤولان برای این استان اقداماتی در تراز انقلاب اسلامی انجام دهند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه قطار سازندگی و عمران در کشور در حال حرکت است، اظهار داشت: امید است شاهد این حرکت و عمران در استان لرستان نیز باشیم.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی مردم را شایسته خدمت خواند و بیان کرد: رفع مشکل بیکاری و معیشتی مردم بزرگ ترین خدمت است./9451/پ310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات